![]() |
| | #121 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Breda Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ Baja 5B SS + Kyosho Inferno GT | |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2007 Locatie: Breda Leeftijd: 18
|
Hebben morgen middag BBQ maar rond de ochtend kan wel. Rond een uur of 12 ofzo
__________________ SBhoutwerken voor al uw Steigerhout Meubelen en Interieur Maatwerk www.sbhoutwerken.tk |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2010 Locatie: Uden Leeftijd: 17
| Citaat: Aan het begin niet vol gas rijden en niet kort stottend gas geven. In rijden doe je ongeveer +- 1,5 liter benzine op de mengverhouding 1:25
__________________ |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Citaat: Sent from my HTC Desire using Tapatalk
__________________ Baja 5B SS + Kyosho Inferno GT |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
| Haha, trouwens, ik was net ff op t skatebaante bij jou in de buurt rijden met mn rustler ;D ik wouw nog op msn vrage of dat jij ook wouw komen, maarja, je was niet online :P
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! |
| | |
| | #127 (permalink) | |
| Citaat:
Maar dat skatebaantje in de grote houw bedoel je? Reed ik wel eens met savage toen ik die nog had..
__________________ Baja 5B SS + Kyosho Inferno GT | |
| | |
| | #128 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
| Citaat:
En hoe bedoel je in de grote houw? Dat skate baantje naast de geluidswal daar was ik, er is volgens mij geen andere skatebaan in heusdenhout, wel jammer dat er maar 2 ramps zijn maarja, goed genoeg om met mn rustler over mijn vriend zijn hoofd heen te vliegen :P ( wat ik niet meer ga doen! :O , harde impact op de grond.. ) Edit : Oow, de grote houw is de straat, sorry, ik wist niet wat je bedoelde.. :P
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! Laatst gewijzigd door indigo; 17 september 2010 om 21:04 | |
| | |
| | #129 (permalink) |
|
Het probleem zit 'm in de ontsteking, eerst gaf die nog een vonk maar nu niet meer dus. De bougie heb ik al verwisseld, daar ligt het niet aan. De stop knop blijft ook niet hangen. Ik heb de kap er even af gehaald om te kijken of ik daar iets kon zien. Geen flauw idee of het er zo uit hoort te zien of niet, heb daarom maar even wat foto'tjes gemaakt: ![]() ![]() ![]() Nu las ik ergens dat tussen de magneten een plastic fg zakje moet passen. Aangezien ik deze niet heb, heb ik er een gewoon plastic zakje tussen gedaan en alles weer vastgedraaid. Het vliegwiel leek goed vrij te lopen, maar toen ik alles weer in elkaar had gezet en het met de trekstarter probeerde kwam er een schurend geluid uit. Ik heb toen geprobeerd de ontsteking opnieuw af te stellen door er een stukje karton tussen te steken en alles weer aan te draaien, volgens diverse fora zou dit ongeveer de goede afstand moeten zijn. Nu zitten de magneten echter nog steeds zo dicht op elkaar dat de krukas moeilijk rond te krijgen is. ![]() Hoe groot moet de afstand tussen de magneten nou eigenlijk zijn (graag in mm)? Weet iemand waar het verder nog aan kan liggen? Alvast bedankt.
__________________ Baja 5B SS + Kyosho Inferno GT |
| | |
| | #132 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Volgens mij stond de ontsteking zo ook ongeveer afgesteld voordat ik er aan ging prutsten, dus dat zal het wel niet oplossen
__________________ Baja 5B SS + Kyosho Inferno GT | ||
| | |
| | #133 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2008 Locatie: best Leeftijd: 40
|
afstand zou ong 0,3 mm moeten zijn is ong de dikte van het karton. het klopt wel dat het vliegwiel iets moeilijker rond draait omdat de magneten bij de ontsteking weerstand hebben. als je de afstand niet vertrouwd kun je je karton er dubbel tussen doen is ong 0,6 mm ( bij mij liep ie daar ook op.) als je de ontsteking afstelling doet aan de andere zijde van het vliegwiel ( tegenover de magneten) wordt de ontsteking niet zo vast op het karton getrokken waardoor de speling ook ietsje groter blijft. succes.
__________________ hpi baja 5B ranzow boeienlegger |
| | |
| | #134 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Zo te horen ziet het er verder normaal uit, dan zal ik het probleem dus elders moeten zoeken..
__________________ Baja 5B SS + Kyosho Inferno GT | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |