![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: HPI, Rovan, KingMotor, Shenq | |||
| HPI | | 102 | 73,91% |
| Rovan | | 22 | 15,94% |
| KingMotor | | 9 | 6,52% |
| Shenq | | 5 | 3,62% |
| Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #122 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Staat er toch: Citaat:
Bovendien is het vanaf een foto bijna niet te zien of het om een echte HPI of een kloon gaat. En daarnaast zit je behoorlijk dit topic te vervuilen. | |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2011 Leeftijd: 24
|
mss offtopic maar ik ben de laatste tijd ook aan het kijken voor een big scale maar ik ben vooral dol op monstertruck types... ik heb nu een hpi bullet mt en st nu is mij de maverick blackout opgevallen... ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon niets over deze wagen vinden op het forum... heeft iemand van jullie deze wagen al gehad of heeft er ervaring mee of deze ook goed is, ik heb horen vertellen dat maverick een zustermerk is van hpi Greetzzz Steven |
| | |
| | #124 (permalink) |
|
Ik heb ook even de zoekfunctie gebruikt en kreeg toen dit: maverick blackout - Google zoeken En verhip, nota bene in dit draadje: HPI, rovan, KingMotor, Shenq |
| | |
| | #125 (permalink) | |
| Citaat:
bitterweinig denk ik, vooral dat draadje.... 1 post greetzzz steven | |
| | |
| | #126 (permalink) |
|
Tja, het valt ook niet mee he, iets verder kijken dan je neus lang is: http://www.modelbouwforum.nl/forums/2299816-post2.html Je zou bijvoorbeeld ook Gojira eens een berichtje kunnen sturen om hem naar zijn ervaringen te vragen. |
| | |
| | #128 (permalink) | |
| Citaat:
ach ja, laat het maar dan... | |
| | |
| | #129 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2007 Locatie: Genemuiden Leeftijd: 38
| Pfff, jochie, neem iets aan of doe het niet, maar hou aub op met die onzinnige vragen! Door dit soort posten en onzinnige vragen word je zeker niet serieuzer genomen. Wanneer je er aan toe bent (lees geld hebt) kijk dan nog eens rond, stel evt een vraag, en maak je beslissing. Al dat ge..... wat je nu iedere keer uitkraamt. Ik heb eens je posten nagelezen, en ze komen bijna allemaal op hetzelfde neer (overigens al door meerderen verteld!)! Hoe kan iemand vanaf een foto op MP zeggen of het een echte is of niet. En als je eraan twijfelt heb je kort gezegd 2 opties: * niet kopen * erheen gaan, evt iemand meenemen die er wel verstand van heeft, en dan beslissen om te kopen of te laten staan. Ondanks je leeftijd snap je zelf ook wel dat je vanaf een foto niet veel kunt zeggen, en dat daarom je vraag/opmerking eigenlijk nergens op slaat! |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Wat nu? Sinds 13 januari ineens geen meningen meer, of koopt niemand meer een Kloon.....
__________________ |
| | |
| | #132 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2005 Locatie: Rhoon Leeftijd: 43
|
Ik vermoed dat mensen die een kloon kopen niet meer reageren... Ik kan me ook voorstellen waarom
__________________ www.rcrotterdam.nl |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 38
|
Tja als je afgebrand wilt worden moet je hier een post plaatsen met de trefwoorden "namaak of kloon" Ik durf wel ,er staat bij mij nog een kloon (Shengqi) in de garage en daar is lekker niks mis mee
__________________ "There are no stupid questions, because it doesn´t matter if you aren´t the smartest peanut in the turd. |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2005 Locatie: Rhoon Leeftijd: 43
|
Same here.. Ik haal liever een kloon, en voor de overige centen heb ik hem alu
__________________ www.rcrotterdam.nl |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 38
|
Ik zie trouwens alleen klonen van HPI voorbij komen ,ik vraag mij af of Carson nou een kloon van FG is of andersom ?
__________________ "There are no stupid questions, because it doesn´t matter if you aren´t the smartest peanut in the turd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |