![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #139 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Locatie: Loppem (Zedelgem)
|
Jup, we zijn terug , alles draait een beetje op lage toeren mijnen bak is in de fik gevlogen , zodus ligt de produktie eventje stil. Alles is besteld om de oven opnieuw op te bouwen op een meer duurzame manier. Update's volgen. Voor de modellen van de Eskort en de Ascona is het dus ook nog eventjes wachten geblazen. ![]() Als alles binnen is zoals beloofd,kan ik msh zaterdag terug van start gaan. ![]() ![]()
__________________ Rc Cars is fun Harm , FG |
| | |
| | #141 (permalink) |
|
Jup, en we zijn terug , alles is binnen en we zijn begonnen met de opbouw van de nieuwe oven. Eerst is er nu een metalen bak in plaat van 2 mm k'heb iemand gevonden die buiselementen heeft en heb er 4 laten buigen naar de vorm die ik nodig heb. 2x warmteregelaar erbij geplaatst , zijkanten en middengedeelte appart te regelen. de elementen zijn 1300 watt per stuk en per 2 in serie geschakeld. nog alles aansluiten en dan : stoken maar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hopend gaat hij nu langer mee dan de vorige , want de bestellingen blijven maar binnenkomen, zelfs voor de modellen die nog niet getrokken zijn. spitfire
__________________ Rc Cars is fun Harm , FG Laatst gewijzigd door spitfireV; 29 maart 2012 om 20:48 |
| | |
| | #142 (permalink) |
|
Jup, Deze avond alles aangesloten en ne kee geproefstookt. Alles naar wens zulle , enkel de elementen nog een beetje vaster ophangen en enkele details afwerken en we kunnen er weer tegenaan. ![]() De twee middelste elementen ![]() De twee buitenste elementen ![]() ![]() allez ,we kunnen weer verder ee spitfire
__________________ Rc Cars is fun Harm , FG Laatst gewijzigd door spitfireV; 29 maart 2012 om 20:50 |
| | |
| | #143 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Ziet er weer prima uit
__________________ |
| | |
| | #144 (permalink) |
|
Jup, Vandaag de eerste body's getrokken met de nieuwe oven : en alles is topy k'denk dat ik zal kunnen stoken om Lexan te verwarmen. K'zit enkel nog met een vraag , men zegt dat je Lexan moet drogen ??? Hoe zit dat dan ???? spitfire
__________________ Rc Cars is fun Harm , FG |
| | |
| | #145 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 april 2011 Locatie: terneuzen Leeftijd: 33
| Citaat:
maar ik denk niet dat je daar last van heb op de manier dat jij het gebruikt op het werk drogen we pc een uur of 2 op 105 graden (dit zijn korrels) ik weet niet of je dat ook met een plaat kan grtz | |
| | |
| | #146 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2011 Locatie: Arnhem Leeftijd: 15
|
ik zal het m`n vader is vragen, werkt ook in de kunststof. Misschien dat hij het weet. Ziet er trouwens mooi uit Mag ik weten wat je nou eigenlijk kwijt bent voor zo`n plaat lexan? En waar je het vandaan haalt? bedankt en succes ermee Maurice
__________________ E-Revo vxl 1/16 2S lipo 2ah |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |