![]() |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2010 Locatie: Hooge Mierde
|
hallo, Wat een week. ben blij dat het weekend is. Heb je nog geen metalen tandwielen dan? Ik ben benieuwd hoe het gaat zondag met de rem en het differentieel. Het zit volgens mij niet helemaal lekker en vooral met de rem. we zullen wel zien zondag. groet, pim |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2012 Locatie: hapert Leeftijd: 25
|
hey jah zit ik wel aan te denken voor zoon stalen.. maar ik had gewoon pech de tandwiel heeft het precies een dag uitgehouden maar toen kreeg hij ruzie met een steentje haha.. vandaag even vervangen.. zondag weer lekker rijden heb er zin in.. een maat van mij gaat ook mee de andere helaas niet woensdag met een test ritje kreeg hij kortsluiting bij de gas servo.. wa denkje met volle snelheid tegen een paal gereden.. gr |
| | |
| | #65 (permalink) | |
|
Hallo, Ik vond het goed gaan zondag. Ik wou hem nog een tanken en gaan rijden toen jullie weg waren maar ik morste bijna door het trillen van de kou dus ik ben ook maar opgehouden. toch was het stiekem kouder als ik dacht zo op de open vlakte. Misschien zie ik je zondag en anders lees ik wel op het forum wanneer het weer feest is daar. groet, pim Citaat:
| |
| | |
| | #66 (permalink) |
|
hey jah ging lekker ma ik had het zo koud dat ik gewoon niemeer kon sleutelen.. haha was ook -2 gaf mijn auto aan.. ga hem morge uit elkaar halen ff onderhoud he. het klinkt nie helemaal lekker ff nieuwe lagers erin zetten hopen dat het dan weg is.. maja we houden contact |
| | |
| | #67 (permalink) | |
|
Had je nog gekeken waar je je lagers vandaag haalt en wat ze kosten. als je je marder chassis wil ruilen tegen een mt chassis dan hoor is het graag. Groet, pim Citaat:
| |
| | |
| | #68 (permalink) | |
| Citaat:
gr jesse | |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |