![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2012 Locatie: hapert Leeftijd: 25
|
hey ik ben nieuw ik ben jesse kom uit hapert en rij weer een tijdje met mijn marder / beetle.na dat hij heel lang heeft stil gestaan kan wel weer zegge dat ik aangestoken ben met het virus haha kijke of ik er een fototje van mijn wagen erop krijg ImageShack® - Online Photo and Video Hosting |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
jah ging beetje fout met het fototje ben nie zo thuis in computers jah dank u haha.. hier heb je wat betere foto's ImageShack® - Online Photo and Video Hosting hier nog een ImageShack® - Online Photo and Video Hosting en hier met de voor mij nieuwe slicks ImageShack® - Online Photo and Video Hosting |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
was vandaag ff aan het knalle op het crossterrein in eersel. ging weer heel mooi. baan lag lekker vlak en er kon weer gas gegeven worden. haha ma ik zit al een tijd met het idd om een keer in een manege te rije. zag dat er van die dagen worden georganiseert. kan iemand mij er een beetje weg wijs in brengen? mvg jesse |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2009 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Limburgse Bigscale Manege cross, De Boshoeve. Waarderweg 20 6065 ex Montfort Info C.Carlo@home.nl 22 Januarie 26 febr 18 maart 29 apri Wederom voor 2012 hebben we 4 Meetings geplant waar je je voor kunt inschrijven vele onder ons zijn al een aantal keren geweest en weten dat je veeel kunt rijden We beginnen om 10.00 uur met rijden tot 12.00 een pauze van 12.00 tot 13.00 Daarna van 13.00 tot 17.00 uur weer rijden Dit is op basis van Fun rijden onder elkaar dus geen wedstrijd telling of dergelijke Eerdere Meeting zijn succes vol geweest , Mooie banen , met curvers , vaste verbindingen van de palen , bochten met slangen , mooie rijders stelling , Max 35 rijders ,per Meeting Alles kan doorgaan bij voldoende Animo en aanmeldingen Te beginnen met 22 Jan 2012 we zien jullie graag op een van onze Meetings. --------------------------------------------------------------------- Heb dit op een andere forum gevonden voor jou, misschien dat je er wat aan hebt. Groeten Rudy
__________________ HPI Baja 5B 2.0 alu - HPI Baja 5B XL alu |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Heb jij nog mooi offroad plekke in de buurt? En daar in veldhoven gewoon voor de fun? zo jah waar kan ik meer info krijge? | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2010 Locatie: Hooge Mierde
|
Hallo, Ik ga ook wel eens naar de spartelvijver in Hooge Mierde. Daar is een nieuwe speeltuin aangelegd en daar is nu een mooi terrein ontstaan. Of bij de ouwe brandtoren in reusel. Als je dan van Reusel dorp afkomt dan is dat de eerste weg(zandpand) na de scherpe bocht net voor de klimtoren. Is zondags wel erg druk. En als laatste net voor de nieuwe afslag naar de snelweg bij het kbp. Daar ligt ook een mooie (prive)baan. Ik weet niet van wie die eventueel is maar het rijdt daar wel lekker. groet, Pim |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
hey jah heb ik ook gezien dat baandje bij de snelweg. daar in hapert bedoel je toch. wou ik ook gaan rijde ma het staat daar helemaal blank. gr |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 februari 2010 Locatie: Hooge Mierde
| Citaat:
In reusel is dat vlak b ij een cafe"d'n aouw brandtoren". Net voor de kllimtoren zit er aan de linkse kant een zandpad en daar is het goed rijden alleen best wel druk. In hooge mierde bij het zwartven is het altijd goed rijden. groet, pim | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |