![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2011 Locatie: maasdam Leeftijd: 13
|
Gwn lekker op de skeelerbaan rijden. Fg marder 750,- Fg baja 820,- natuurlijk wel rtr Maar ik ga gewoon lekker voor fun rijden. niet wedstrijden dit word mijn eerste bigscale dus dan wil ik wel eerst wat leren. Is de fg baja ook sterker? hij ziet er wel veel steviger uit dan de fg marder en als ik op marktplaats kijk worden voor marders maar 350,- geboden. en voor fg baja's 500,- Fg baja's worden ook veel beter verkocht volgens mij en voor meer!
__________________ - FG baja 2wd - rcrotterdam.nl - |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Het is 1 en hetzelfde chassis waar alleen een andere body opgeplakt is........ Dus sterker ... NEE .... Hij is alleen wat populairder omdat het een wat nieuwer design is als de oude vertrouwde Marder en brengt dus ook wat meer op zodra je hem op marktplaats zet.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2010 Locatie: nieuwegein Leeftijd: 31
|
En de meeste baja's zijn 4wd dus ook iets duurder. Dus is maar net wat je wil, ik heb een tijdje geleden een fg mt gekocht gebruikt scheeld je een hoop geld.
__________________ FG monster Beetle pro |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
dan zou ik even doorsparen tot je genoeg geld hebt om te kopen wat je wilt kopen anders denk je de hele tijd had ik maar..... Als ik mag kiezen kocht ik een fg baja 4 wd. deze auto rijd fijner in de bochten trekt goed door ik houd een 2wd bij vol gas. toch veel succes met je keuze. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2011 Locatie: maasdam Leeftijd: 13
|
Ik heb ook een Bigscale baan gezien in Schiedam maar die fg baja komt toch echt goed mee hoor hier heb je een filmpje _________________ http://www.youtube.com/watch?v=IS0dK...eature=related
__________________ - FG baja 2wd - rcrotterdam.nl - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |