![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2010 Locatie: Goedereede Leeftijd: 31
|
Een killswitch is voor autos als deze eigenlijk een must. Ik heb het zelf gehad dat de plus draad van de accu loskwam en de auto in volgas stand richting een stalen paal vloog...... Met alle dure gevolgen. Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
__________________ SSC Slash 4x4 met mmp + castle-neu 1515 op 4s SC10 FT 2wd met mmp + castle-neu 1410 op 2s |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
| Citaat:
De meeste spektrum zenders hebben een failsave ingebouwd, dit samen met je veertje werkt super. | |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: - Rotterdam - Leeftijd: 17
| Je hoeft nergens te verzamelen, je mag wanneer je wilt rijden op de baan. Dus ook gewoon in je eentje, mocht je dat willen. Waar de baan is? Het exacte adres weet ik even niet, maar het ligt naast de voetbalvelden in het zuiderpark. Op de site is een plaatje te vinden met de locatie erop.
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift |
| | |
| | #68 (permalink) |
|
Ik heb het gezien
__________________ E-Firestorm Mamba Max Pro 3700kv - BigScale FG Marder 23cc - Kyosho Pureten Alpha EP 4700kv Drift |
| | |
| | #70 (permalink) |
|
Je kan op rcrotterdam gaan naar ''De garage'' en dan klik je daar Banana's garage en dan zie je al mijn auto's
| | |
| | #71 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Oss Leeftijd: 45
| Citaat:
De huidige 2.4GHz zenders met ingebouwde failsafe, daarvan reageert de failsafe ook op een "te lage" accuspanning. Zodra de accuspanning onder een bepaald nivo komt, springt de failsafe erop. Als ik me niet vergis is dat bij een spanning van 4.7/4.8 volt, een spanning waarop een ontvanger nog normaal zal werken, servo's ook vaak alleen wat trager.
__________________ >>www.rcbigscaleforum.nl<< -- Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you -- | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2011 Locatie: maasdam Leeftijd: 13
|
Maar wat is het nut van de standaard failsafe... Ik stel best veel vragen haha maar ik ben er niet uit. Als ik nou te lang door rij en de failsafe grijpt vliegt mijn auto er dan van door of gaat netjes de rem er op...
__________________ - FG baja 2wd - rcrotterdam.nl - |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Achterhoek Leeftijd: 38
|
Een failsave zorgt ervoor dat als de auto het signaal met de zender kwijt raakt of storing krijgt de auto er dus niet volgas vandoor gaat. De failsave stel je zo in dat de auto gaat remmen en het stuur recht zet! Wil je testen hoe die ingesteld staat dan zet je de zender aan en de auto (niet motor starten) en dan zet je de zender uit, als het goed is gaat je gas/rem servo naar de rem stand (nooit 100% is mij verteld omdat als je auto een eind weg op de failsave schiet de servo al die tijd vol staat te pompen op de rem) Hoop dat je er iets aan hebt
__________________ hpi baja 5b ss / hpi savage x ss 4.6 |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
dit advies heb ik 06-02-2012 al gegeven. maar een gewaarschuwt mens telt voor 2 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |