![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2012 Leeftijd: 58
|
Hallo allemaal, inmiddels heb ik een leopard 2 competition besteld en daar heb ik toch wat vragen over. Recent zijn er updates geweest voor dit model. Wie kan mij vertellen wat die precies inhouden zodat ik zeker weet dat ik de laatste versie krijg. Ook mag iedereen mij adviseren over een goede motor hiervoor. Die zit namelijk niet in de kit. Groet Bert928GT (Bergonzoni Vintage en binnenkort Leopard Competition) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2012 Leeftijd: 58
|
Hallo allemaal, de wijzigingen zijn me inmiddels wel duidelijk. De chassisplaat is verlengd en de servoplaatsing is gewijzigd. Wat de motor betreft wordt het inderdaad een Zenoah 26 of 29 cc of CY F270. Nu nog even wachten tot hij binnenkomt. Groet Bert928GT |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2009 Leeftijd: 23
|
Mocht je er wedstrijden mee willen gaan rijden in de toekomst zou ik kiezen voor een 26cc al dan niet een Zenoah of een CY. want 26cc is vaak het maximale aantal cc's wat word toe gelaten op wedstrijden, zijn wel wat uitzonderingen links en recht maar niet veel.
__________________ grtz The Tank Hormann HT 3 TK12 / Hormann HT 2 08 monster beetle |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |