![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #511 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2009
| mja , gister even een stukje over het grasveld hier voor de deur , maar na 2 minuten was t al gebeurt pistonpen clipje afgebroken en in de motor gekomen zo blijven we aan de gang he greets ![]() ![]()
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend |
| | |
| | #512 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003
|
Nou ja das k*t zijn niet de leukste dingen,kunnen elkaar wel een handje geven dit zijn altijd van die dingen die mij overkomt. Schade valt wel mee zeker. Nou ik ga morgen weer dus je weet wel, kan van alles kapot. Groetjes Ron |
| | |
| | #513 (permalink) |
|
mja , 1 kras in de cylinder , dus het valt wel mee eigenlijk , het had erger gekunt ik heb even de motor van me dochter erop gegooit en even op het grasveld hier gereden ![]() nou en jij tot morgen hier he ron hihihihih , hou het een beetje heel he groetjes scott
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend |
| | |
| | #519 (permalink) | |
| Citaat:
jaja de scottmann doet het prima , en ben nog steeds happy met me wagentje , vooral nu , na een jaartje heb ik er me eigen autotje van gemaakt moet alleen even deze motor beter afstellen maar dat doen we volgende week wel . greetz
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #520 (permalink) |
|
morgen het pase blokje testen op de baan en hopelijk geen schade rijden de laatste 2x ook geen schade gereden maar je weet nooit tot morgen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |