![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2006 Locatie: roermond Leeftijd: 19
|
Ik heb op de clubrace een tijdje geleden mijn voorophanging kapot gereden, de front upright was helemaal dol dus nu heb ik nieuwe alu uprights, maar nu is het probleem ik krijg het draaiende gedeelte waar het wiel aan zit niet los.... heb een FG Baja, kan iemand mij een tip geven waardoor ik dat sluitpinnetje loskrijg? bij voorbaat dank heb de auto nu zo'n 3 maand
__________________ baja in de verkooop, en lekker single zijnn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2006 Locatie: Naaldwijk(nl) Leeftijd: 19
|
je bedoelt dat je die E/C clipjes niet loskrijgt? pak eens een grote platkop schroevendraaier en duw dan aan het uiteinde van die clipjes. bij mij schieten ze dr dan af. Groeten, Ruben
__________________ FG Marder | Hormann HT2 Laatst gewijzigd door charger; 18 augustus 2009 om 18:05 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 mei 2009
| Citaat:
bedoel je de lagers. ? ![]() groetjes
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2004 Locatie: Vleuten Hormann HT2 TK09 Futaba 4pk Leeftijd: 46
|
Nu gaan er weer mensen boos worden denk ik. Als ik dit zo lees dan denk ik heb je niet een verkeerde hobby gekozen. ![]() Maar kijken eens hier mischien kun je dan zien hoe je wagen in elkaar zit. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/se...te-layout.html http://www.fg-modellsport-gmbh.de/_P...000R-60050.pdf
__________________ WWW.Raco2000.nl Laatst gewijzigd door hedibi; 18 augustus 2009 om 23:52 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
neej hoor hedibi , die link wou ik ook posten , maar wou eerst even weten of die "dingen" lagers zijn en zo ja , even voorzichtig eruit wippen met een schroevendraaier http://www.fg-modellsport-gmbh.de/_P...A.06250-02.pdf direct link groetjes
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
ik neem aan dat je de lagers bedoelt? Ik heb gereedschap en daar kan je de lagers er makkelijk mee uit halen maar als je het met iets anders probeert moet het ook wel lukken. Maar ik zie dat je hem nog niet zo lang hebt mischien is het eens handig om je bouwtekening er eens bij te pakken. daar zie je elk onderdeel en daar kan je makkelijk uit zien welk onderdeel je weg moet halen om he tte vervangen. gr. rrobert |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2006 Locatie: roermond Leeftijd: 19
|
Het is gelukt, had met n schroevendraaiertje de lagers eruit kunnen halen... Zitten nu in het alu moet alleen even kijken hoe ik de aandrijfas voor de voorkant kan verlengen( afstand vanaf het blokje waar het wiel opkomt, omdat ik nu iets te kort heb....) Ik neem aan gewoon de imbusjes los draaien?krijg daar alleen bijna geen beweging in....
__________________ baja in de verkooop, en lekker single zijnn |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
uhhms , weet je wat je even moet doen . even warm stoken met de haardroger van je moeder , waarschijnelijk zit de inbus met loctite en moet je het even verhitten. en ja je moet langere assen hebben , of smallere wiel meenemers . ik kan mijn asjes trouwens op 2 maten doen , hij steekt een stuk uit aan de andere kant. groetjes
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend Laatst gewijzigd door Sco; 19 augustus 2009 om 14:22 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |