![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 32
|
misschien kunnen we dit verder uitbreiden zodat er minder de zelfde vragen komen. Een sticky misschien
__________________ FG Tour, FG Race Truck, FG Formule 1, FG Stadium Truck, Xray M18 PRO, Marverick Atom, Tamiya TA04, TT01 Laatst gewijzigd door DiSrUpTeR; 13 september 2009 om 17:57 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Beloond met een sticky. Robert
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Een extra sectie toegevoegd (onderin) Reparatie/revisie
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2005
|
geen excuses meer voor " ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden " nu heb je alles op 1 blad , super
__________________ 24H van Lostallo einzelfahrer recordhouder 1725 ronden www.bigscale-tourwagens.be |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Anleitungen + Downloads :: Auswahl :: FG Modellsport GmbH
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2009 Leeftijd: 33
|
hallo allemaal mijn naam is rich en ik wil met een project beginnen maar heb niet echt een bouw tekening hou ik het moet doen ik wil van een fg marder monstertruck chassis een drag racer bouwen met een 535cm bodie erop maar weet niet hoe ik het kan veranderen er moet zo is zo een starre achteras op dus zonder diff en voor smallere wielen weet iemand of kan iemand mij hier meer over vertellen of weet iemand die hier een tekening van/voor heeft |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2010
| welke banden heb ik nodige voor myn straatwagen 1/5 hoe zit dat wand by myn marder als ik glade slicks dan gaat hy spinnen maar als het niet regen dan spin die niet maar die 1/5 spint al by het optreken hoe zit dat ik weet dat alle banden niet hetzelfde zyn maar ik zoek een stel banden voor asvat regen banden waar kan je dit aan zien help me ik weet het niet
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |