![]() |
| | #152 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 mei 2009
| Citaat:
jawel grote vriend , heb m in mijn kistje zitten hoor , dont worry wat ik wel weer kwijt ben is mijn lieve kruiskop schroevendraaier , misschien is ie wel in een flessie bier gevallen hihihihi groetjes scott
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 15 november 2009 Leeftijd: 32
|
ooh gelukkig maar Schroevendraaier heb ik niet gezien geloof ik . Ik heb volgens mij alleen maar inbus schroefjes losgedraaid vandaag . En een bougie in het begin . Anyway, ook al maar eventjes gereden, was echt gezellig |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
|
Top dag gehad vandaag, leuke groep met gezellige gasten!!! Heb zelf ff snel 2 filmpjes in elkaar gezet. Ja ja electro rijd gewoon mee tussen de GROTE jongens, en zo moet het ook Richard en ik.. En hier een filmpje van Tom en Michel. Mannen bedankt, en tot snel weer
__________________ DX7 * Quad * FPV * |
| | |
| | #157 (permalink) |
|
haha idd prachtig die kleintjes , die gaan als een speer leuke clips hobby , keep em comming knip knap:[edit] schroevendraaier gevonden , zat in de doos van de remote greet scott
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend Laatst gewijzigd door Sco; 13 december 2009 om 22:07 |
| | |
| | #159 (permalink) | |
| Citaat:
toen hun op de baan waren had ik al uren gereden :P en ja als ik ff gas gaf dan liet ik iederen ver achter mij hihihihihihi maar als het goed is dan is er wel een clipje gemaakt , misschien dat henk weet waar die staat greetz scott
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 15 november 2009 Leeftijd: 32
| YouTube - VIDEO0005.avi Kwaliteit is niet echt dat je er van weg wordt geblazen, resolutie stond op 's' om de een of andere reden |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |