![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 mei 2009
| Citaat:
owja heej henk , ik durf het bijna niet te vragen , ik weet dat ik had gezegt dat ik de carb niet terug wou , maar geloof dat me vrindje turbo een modje wou creeeren naja kijk maar ,, groetjes en tot morgen greets
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Citaat:
greets ![]()
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 maart 2006 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 37
| Citaat:
Hopen dat het morgen ook meevalt.. Breng jezelf ook nog een auto mee of blijft het bij koekeloeren?? grtz. Erwin
__________________ Elcon Cleon MMX | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2004 Locatie: Vleuten Hormann HT2 TK09 Futaba 4pk Leeftijd: 47
|
Zelf niet gereden maar het was lekker druk. Gaat goed zo . Hoe meer zielen hoe meer lol.
__________________ WWW.Raco2000.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
nog een clipje van afgelopen zondag sorry dat er geen geluid bij zit , weet niet wat er mis is gegaan met aan elkaar plakken , heb ook niet veel zin om het weer overnieuw te doen. en let niet op de fantastische film kwaliteiten van mij ,heb boven me hoofd gefilmt. groetjes
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
![]() groetjes
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |