![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juli 2009 Locatie: omg utrecht Leeftijd: 24
|
het leek mij wel een goed idee om een apart raco topic te openen kunnen we alles inposten wat met raco temaken heeft en over raco gaat bijdeze het was egt een topdag vandaag en het egt naar mijn zin gehad ondanks de regen die er tog nog gevalen is lag de baan er goed bij toppie tot de volgende keer gr
__________________ 2x hpi baja 5t futaba 3pk Laatst gewijzigd door HT-turbo; 15 november 2009 om 20:32 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
hierbij de foto's gemaakt door mijn vriendin Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! gr
__________________ 2x hpi baja 5t futaba 3pk |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
In't verleden was er wel eens een 4 uurs race met 1:18 auto's indoor, komt dit evenement nog terug???????
__________________ - - Axial SCX10 Honcho - - Axial SCX10 Dingo - - Axial Wraith - - Tamiya Sand Rover - - Tamiya Volvo FH12/ Trailer - - FG Custom made Electro - - |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2009
|
haha toppy het was super leuk zondag , heerlijk gesleuteld en gereden ik was de laatste die wegging , ze moesten me echt eruit trappen hahahaha. het rijden ging goed , maar moest afentoe wel 4 kilo zand uit me sidepots halen :P de regen deerde ons niet veel geloof ik en dankzij onze fantastische baan medewerker hedwig die het baantje droog bezemde konden we heerlijk rijden het zou nog veeeel leuker zijn als er nog meer heren en dames van hier ook een keer zouden langs komen . in de kantine hebben ze vanalles ,drankjes en lekkere patat , en natuurlijk de biertjes niet te vergeten :P en na 5 uur komt de striptease , jammer dat jullie al weg waren eneh turbo , goed idee deze topic groetjes scott
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
het was indd een topdag en de regen maakte indd niet veel uit daar is het tog offroad voor?? als het redelijk weer blijft en de baan is zondag te berijden dan zijn wij er zondag zeker weer bij als er zaterdag geklust word en ik vervoer heb kom ik ook zeker klussen het is zeker een aanrader om een keer te komen kijken wel met je auto natuurlijk de patat is zeker goed te eten en de broodjes hamburger ook alles is goed geregeld tegen zeer goede prijzen ik zou zeggen kom eens langs gr addy
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2009
|
jaa idd , voor een tientje ken je je eigen hellemaal vol vreten en zuipen LOL ik denk dat ik daar maar ga wonen of zo , ik vraag me af wat de huur is daaro mja over het klussen , ik weet woensdag pas of ik zaterdag moet werken , maar denk het niet . maar we houden ff contact greetz scott
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2006 Locatie: Nieuw - Vennep Leeftijd: 40
|
zaterdag zowieso weer klussen. Ik ben zondag vroeg aanwezig openen en sluiten Raco dus vanaf 09.00 knallen. Net ff de softline velgen gemonteerd en 500 groote volume in de dempers Mzzl Henk |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
als het meezit en vervoer heb kom ik ook klussen ik heb net ff me demper oli vervangen door 1000 oli kijken hoe dat rijd en of het beter op de baan ligt gr
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2004 Locatie: Vleuten Hormann HT2 TK09 Futaba 4pk Leeftijd: 46
|
@ sanmax kom je nu wel dan scott heeft een verjaardag toch. Ik woon kort bij dus ben zo aan wezig. haha
__________________ WWW.Raco2000.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |