![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2009 Leeftijd: 23
|
Oh ok, dank voor de reactie. Ik ben er inmiddels wel uit hoe het ongv moet er zijn mensen die maken een stroomkring met de remstang als schakelaar en je kunt ook een kastje kopen die je aansluit op je stuur en gas/rem servo's en die geeft dan aan de ledjes door welke moeten gaan branden. grtz alex
__________________ grtz The Tank Hormann HT 3 TK12 / Hormann HT 2 08 monster beetle |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2010 Locatie: assenede city/ België Leeftijd: 26
|
Ik heb hier nog een vraagje:mijn kap van mijne 5T is aan de achter kant aan het doorscheuren,ik heb al gehoord van collega 5T rijders dat da hun zwakke plek is. nu wat doen ze ,ze snijden de achterkant eraf en het probleem is van de baan .Ik heb al gedacht voor mijn kap langs de binnekant te bekleden met polyester maar ben bang dat het ga afbreken omdat het niet zo flexibel is.heeft er soms iemand andere ideeen? alvast bedankt
__________________ Do you like RC drift ? join us on facebook-JUST DRIFT IT CREW |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 23 februari 2010 Leeftijd: 28
|
Ik herstel mijn kappen meestal door een ijzerdraad te plooien in de lijnen en bochten van de kap en deze erin plakken met een dikke laag silecone. Ik heb uit ervaring gemerkt dat bij het gebruik van lijmsoorten die volledig uitharden, deze telkens loskomen, omdat de kap flexibel blijft en de lijm niet. Ducktape kan ook versterken.
|
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Coole bak zeg!! Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |