![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #257 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
|
Moet zelf toch ook maar eens een schans maken hoor,.. heb niet voor niets een savage flux
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #259 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Locatie: Hoboken, Antwerpen, Belgie Leeftijd: 37
|
ik heb er eentje gemaakt gisteren op 10 minuutjes tijd Gewoon een lange plank in 2 gezaagd en daar dan een paar poten aangezet Daarna uitgetest en ze staat goed op haar pootjes. Zeer simpel maar effectief moet ik zeggen hehe.
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking |
| | |
| | #261 (permalink) |
| Er zit een "curve" in de plank als ik de "middelste poten" er niet onder doe. Met de "middelste poten" er wel onder dan is er geen curve in. Moet nu eventjes kijken hoe de wagen het mooist zal springen ( met of zonder de curve dus )
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking |
| | |
| | #262 (permalink) |
|
Vermoed "met" een curve, aangezien de auto dan gelijdelijk/vloeiend/evenwichtiger (je snapt wat ik bedoel, kom niet even op het woord) de schans oprijd en je dus , denk ik mooier weg springt en meer in balans, dan dat je schans met een hoek op de weg staat waarop je wagen eerst hard inveerd om de klap op te vangen en kort daarna de schans verlaat. Hierom lijk het mij dat je dan minder stabiel de sprong maakt..
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #263 (permalink) |
|
Mjah het is dat dat ik nog moet uittesten om te kijken wat beter is. Morgen word het mooi weer dus ga ik het uitproberen op het veld Neem zowel de rustler als de bullet mee om te kijken hoe beide auto's reageren op verschillende instellingen van de schans.
| | |
| | #264 (permalink) |
|
Je kan ook een dik rubbere mat op het einde of hele schans monteren, en die curven...
| | |
| | #266 (permalink) |
|
Ja, eigenlijk zoals het er staat. Voordeel van een rubbere lap de breedte van de schans is dat je altijd een rondig opritje hebt op de schans.
| | |
| | #267 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
| ooh, maar je bedoeld dus dat je steunen maakt en daar een rubberen mat aan vast maakt? maar dat is dan gewoon een dikkere stuk toch? Dat maakt dan toch geen betere curve?
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! |
| | |
| | #270 (permalink) |
| nee, ik bedoel dat je op het rijgedeelte zelf een dikke rubbere lap kan monteren welke dan half op de "straat" ligt. Die poten moet je er lekker aan houden.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |