![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
|
toen ik dit las moest ik meteen een schans maken! en moet zeggen dat hij perfect gelukt is. ik heb zo een plaat gebuikt die je achteraan een goedkopere kast vind. dis is plooibaar en kun je zo maar zetten. heb er vier paaltje aan gezet, een paar verstevigings plankjes en klaar (zonder een euro uitgegeven te hebben ps. als je een rustler hebt raad ik een schans die omhoog gaat sterk af. ik heb ongeveer 1 die gelijkt op foto 2 rustler erop en meteen een vering los... met de e-revo 1/16 ging het wel goed.
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Beneden Leeuwen Leeftijd: 52
|
Hier die mopperkont nog even hihi (geeft niks hoor) Citaat:
Nee alle gekheid op een stokje, ik hou zelf ook wel van een paar jumps maar maak het vooral in het begin niet te gek, overmoed komt in dit geval vóór de val en je zult niet de eerste zijn die de hele handel in de hoek flikkerd omdat er gelijk iets stuk gaat.
__________________ Hong-Nor Ultra LX-ONE BB / RB S7 | |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Oh, op die manier Ik krijg inmiddels 3 euro zakgeld en ik werk ook nog wat voor 50 euro per maand bij mijn vader op zijn werk. Dus het gaat wat soepeler dan toen ik mijn weblog schreef Hij is gescharniert zodat je van /\ naar nog stomper kan. Dus je kan beginnen met jumps die hetzelfde zijn als van een stoeprand af rijden. | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
| Citaat:
wat ik ook opmerkte bij de rustler is dat je hem totaal niet kunt controleren in de lucht, maar dus daarom je schans niet te recht omhoog
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 14
| Citaat:
is gewoon vet om te zien dat een auto ergens over heen vliegt!! heb er zelf ook een voor een firestorm ongeveer 20 cm hoog...big fun!!! Laatst gewijzigd door hpiracingfreak; 2 mei 2010 om 21:52 Reden: typefout | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
joh moet je filme hebbe we hier ook wat te lache oja koop maar alvast wat meer auto's. de reperatie die ik aam mijn autotje had van over een schans te springen koste mer op 5 tientjes na een nieuwe auto
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
Met een beetje oefening, is er goed te jumpen met een auto als een Rustler...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Vroeger toen ik een Xray had vloog ik.. 6 meter hoog en 12 meter ver.... Nu ben ik wijzer, en heb een vliegtuig.... (de auto kon er prima tegen, daar niet van) Als hij scheef zit moet je sturen naar de kant waarop hij valt, klinkt tegenstrijdig,maar werkt echt!!!! Zo kun je echt rare fratsen uithalen, als je op 6 meter hoog zit!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo het is een vogel,neen het is een raket,neen het is superman neen ook niet het is psygho met zn vliegende Xray hihihi op joeptjoep zijn genoeg vliegende/stuntende autoos te zien,misschien kan je hier voorbeelden/ideeen opdoen voor een schans, en er is zelfs een filmpie met een rc modeltruck die kan vliegen,en dan niet dmv een schans,kan even geen linkje plaatsen, kijk onder flying truck of zoiets, het zijn lexan bodies op een heel licht frame oid,grappig om te zien in elk geval, groeten markioo |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
De schans is afgebouwd. ![]() ![]() ![]() ![]() De achterpoten moeten alleen nog ingekort worden. Voor de genen die vonden dat het geldverspilling was: Het precieze geld dat ik eraan heb uitgegeven is 1 euro en 57 cent. Voor de versteviging van het frame en de penscharnieren Laatst gewijzigd door mixit; 24 oktober 2011 om 17:16 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |