![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2009 Locatie: noord-holland zaandam Leeftijd: 17
|
want ik wilde dus graag een 4x6 of een 6x6 auto maken om te offroaden. ik moet nu dus kiezen welke kit, ik dacht eerst aan een tamiya dt02 maar nu denk ik dat een ansmann macnum of mad rat beter is omdat die al oliedempers enzo hebben. ![]() ik hoor het graag, mvg mick
__________________ hpi e10 drifter / next? Laatst gewijzigd door mickietjuh; 29 juli 2010 om 18:43 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
Als je maar wilt kun je heel veel.. Het blijft modelBOUW dus jah het zal best kunnen.. Er zijn mensen die met niets beginnen en er een schitterend project van maken.. Als je maar een goed uitgewerkt idee hebt en niet zomaar ergens begint zonder voorbereiding. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
Het beste neem je dan 1 zelfgemaakte chassisplaat, met dezelfde gearboxen op, zodat je geen problemen hebt met verschillende draaisnelheden van de banden achteraf. 2 aandrijvingen van een buggy betekent 2 motoren, om te scalen zul je dus nog zitten met de buggysnelheid, hou ook hier rekening mee... En zoals Caretaker zegt, plan zorgvuldig alvorens ergens de zaag in te zetten |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Utrechtse heuvelrug
| Mick Volg deze link een Savage-Central.com -- The #1 (And Largest) HPI Savage Site on the Net » Forums » Savage Projects » Savage 6x6x6 by Rico NEW 17/03/08 : + savage 6x4 ! pics/vid misschien heb je er iets aan |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
bedankt voor de tips! ik zal het zeker even doorlezen. en ik zat ook te denken om ipv een dt02 een ansmann macnum of mad rat te gebruiken omdat die nieuw maar 60 euro per kit kosten, dan zou ik er 2 kunnen kopen en een 6x4 kunnen maken of zelfs een 8x4. hmm nog even goed erover nadenken startpost heb ik een beetje ge-edit
__________________ hpi e10 drifter / next? Laatst gewijzigd door mickietjuh; 29 juli 2010 om 16:27 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 29 februari 2008 Locatie: Goes(of all places) Leeftijd: 35
|
Lees dit maar even eerst helemaal door en denk er dan nog even over na.... Man Kat1 6x6 Trial truck. - Page 5 - RCCrawler.com Bulletin Board
__________________ Check: http://www.tamiyagekken.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Wow, echt mooi hoe hij dat gemaakt heeft!
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
ik heb al een aantal projecten gelezen, maar de meeste zijn toch weer heel anders dan ik het wil doen. YouTube - Ultimate Traxxas Stampede 6X6 THE MEGAPEDE zoiets dacht ik meer aan, gewoon lekker bashable en een klein beetje offroad rijden als een soort crawler. en ik denk dat dat eigenlijk een stuk makkelijker en vooral veel goedkoper is.
__________________ hpi e10 drifter / next? |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
ik denk toch dat ik beter van dit idee af kan stappen en eerst meer ervaring op moet doen met bouwen voordat ik me aan zoiets waag. ik denk dat ik eerst maar een leuke race buggy ga kopen.
__________________ hpi e10 drifter / next? |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
ik kom zeker even kijken als je klaar bent
__________________ hpi e10 drifter / next? | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |