![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
|
Hallo, ik heb eens een youtube filmpje gezien van rc auto's die rook generatoren hebben. Ik vondt dat zo vet dat ik dat dus ook wouw ( natuurlijk :P ). Ik heb eens wat rond gezocht en op dit forum zijn alleen maar zelf gemaakte rookgeneratoren en ik zag op conrad.nl dat ze daar deze rook generatoren verkochten.... Kan ik die ook gewoon als uitlaat gebruiken? ( En alstublieft geen reacties van : ga over naar nitro.... )
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Dacht dat die meer voor treintjes gebruikt werden... Denk dat je beter kan kijken naar dat vliegtuigspul, voor strepen te trekken in de lucht. Dar komt meer rook vanaf dan voor treintjes...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ja dat is waar maar die voor vliegtuigen die moet je aansteken en worden volgens mij heel heet dus dan wordt t al veer warmer onder de kap en kan er iets gaan smelten. Denk ik...
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Wil je echt zekerheid, gebruik dan de wagen zoals traxxas dat boeloelt heeft!,
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
en op dit youtube filmpje krijg je al wel aardig wat rook Kan beter.. Maarja// voor maar ong 7 euro is t wel leuk
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Als je de laatste bent , met een reactie, edit dan je post, als je nog meer wilt vragen. Dit is wel zo netjes, ipv weer een niuewe post te doen.... Lees ook de faqs, en de sticky's door, daar staat veel nuttige info. Emil, mod
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Ehm... dit is geen bouwtip? Zo'n rookgenerator is niets anders dan een klein kookketeltje waar een speciale vloeistof in gaat. Ik snap niet waarom je het wilt, ik denk dat het effect niet een echte uitlaat evenaart. In de driftwereld kan je vele accesoires kopen waaronder ook uitlaten met een ingebouwde heldere led, misschien een beter idee? En je kunt altijd je regelaar omgepoold aansluiten
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
KOOP EEN BRANDSTOF AUTO die rook vanzelf als je hem start mvg hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Voor vliegtuigen gebruiken ze een pompje dat rookvloeistof inspuit in een gloeiendhete uitlaat. Die heb je niet, maar je kunt met een gloeispiraal een buisje eenvoudig roodgheet stoken als je hem netjes issoleerd. Volgens mij is dit makkelijk haalbaar en niet zwaar. Je hebt maar een klein, licht autotje, je zult hem zo klein en licht mogelijk willen bouwen neem ik aan. Jakko |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Lid worden van de club moderators zal wel niet doorgaan zo. Klooien met gloeiend hete buizen lijkt mij sowieso niks praktisch
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
| Citaat:
kon het niet laten........ mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
Als je gaat vissen, heb je zo van die metalen voederbakjes. Ong. 2x2x3 cm. Ze gebruiken het oorspronkelijk dus voor visvoeder in te doen om vissen te lokken. Wel ga zo eentje halen in de viswinkel steekt er een rookbommetje in en hang die achteraan je kap en begin te rijden. En daar is de rook
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 december 2009 Locatie: de bilt, onder utrecht
| Citaat:
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |