![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
en toen was het al zondagavond.........jammer. Het begon zo leuk.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| |
| | #152 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Achlum - Friesland Leeftijd: 61
| Sterren dansen op het ijs, Dances with wolves, deze kende ik nog niet: Idioten dansen onveilig met gloeikopmotoren! mvg Paul
__________________ The Eagle sails on! KISS = Keep It Stupidly Simple. |
| |
| | #153 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Krimpen aan den IJssel Leeftijd: 19
| Citaat:
@Jeffke: in mijn week is de zaterdag 4 dagen geleden...
__________________ MBX-6T --> Ninja MR21-BO1A | |
| |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2006 Locatie: Borne Leeftijd: 55
|
voet in het gips is ongeveer 4weken dan is de leraar er met de sleutel ervan door ,hij was terug maar moest toen op wintersport , blijkt de laptopbatt leeg tezijn weer een probleem leraar nog steeds op wintersport ,blijft daar nog even ook want apre ski en leuke meiden ,wat kan de school nog doen ,hooguit afbranden , jillie raden het al motor gesmolten , volgens mij kun je beter dit sluiten ,wordt er ook niet meer geergert. SLUITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. |
| |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Jeffke geschrapt uit mijn balboekje en toegevoegd aan mijn lijst van vervelende klieren/botteriken/eigenwijzeriken/ondankbaren, kortom ... eikels: Jeffke -> negeerlijst. Tevens d.m.v. klikken op het bordje de mening van het moderator-team gevraagd over dit klieren, zwetsen en forum-misbruik.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 23 februari 2011 om 16:22 |
| |
| | #156 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
/edit, hmmm, was al op slot zag ik
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| motorblok, zelfbouw |
| Discussietools | |