![]() |
| | #136 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2007
|
Ik zit nu aan nummer 70. Alles werd tot nu toe keurig geleverd. Heb één keer moeten bellen omdat bestelling uit bleef. Heb nu sommige delen twee keer. Ze maken er geen probleem van. Voor de rest is het voor een beginner heel interessant omdat je de wagen inderdaad vanaf 0 in elkaar steekt. Ok het is duur. Voor de rest wordt alles stap voor stap en heel duidelijk uitgelegd. ALs je centen en tijd genoeg hebt een aanrader. Greets Peter |
| | |
| | #138 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2007
|
Kent iemand de onderdelenlijst van deze wagen. De firma die in Parijs zit is ermee gestopt. Ik kom echter nog drie onderdelen te kort. Nu wil ik deze drie onderdelen proberen te kopen in een modelbouwwinkel. Wat ik nog nodig heb is: 1) Motorsteun 2) Een soort van haakje dat het uiteinde van de uitlaat op zijn plaats houdt. 3) Een luchtfilter maar dat kan ik zo wel krijgen zonder onderdeelnummer. Kan en wil iemand helpen. Naar het schijnt is de auto van thunder tiger maar meer weet ik niet. Alvast dank. Peter |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Het is een Thundertiger TS4N PRO BMW M3GT RTR Mogelijk ook onder de naam ACE verkocht. Even dit topic doorgelezen en de linkjes gevolgd, het staat er echt in.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #141 (permalink) | |
| Citaat:
Zeg keh been vraagje... ik heb die reeks gekocht maar ik zit met een probleem... Ik ontbreek nummer 32-33-34-35-80-81-82-83. Nu kan ik hem niet afwerken. Kan jij of iemand mij helpen hoe ik nog aan die nummer + onderdelen kan aangeraken? Please laat iemand mij iets weten als het kan. Mijn account hier is deejayoli...als je iets weet laat mij iets weten. | ||
| | |
| | #142 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Als je het topic had doorgelezen had je kunnen lezen dat het om een Thundertiger auto gaat.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |