![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Zwijndrecht (B) Leeftijd: 50
|
Ik ben in het bezit van een 'Thompson Trawler vissersboot'. Deze heeft 2 uitzwenk armen waarmee de vissersnetten in het water worden gelaten. Ik zou deze willen aansturen met een motor(s) heeft er iemand hiermede ervaring of tips? Bedankt! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2009 Locatie: Eelde Leeftijd: 52
|
Hallo modelbouwer. Ik heb hier eens over nagedacht, en is gezien echt wel een uitdaging. Ik heb destijds in mijn Mearsk Leader hier voor een servo gebruikt. Heb het nokje in de tandwielkast er af gehaald, en op de platte schijf een naaimaschine spoeltje gelijmd. Werkte perfect. Maar er zullen hier op het forum ongetwijveld nog meer goede adviezen zijn. Groet Paul UK-104 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2008 Locatie: Sommelsdijk Leeftijd: 44
|
er zijn doordraaiende servo's in de handel deze heb ik in mijn kotter gezet en haalt de korren met gemak gr Jan
__________________ in de vaart GO 55 GO 1 op de werf GO 9 Mary 1 STOP DE GROENE LEUGEN |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Jan, heb je daar een type nummer van. Ik heb ze van Robbe de SDU (servo drive unit) maar die worden niet meer gemaakt. Ik heb er nog wat nodig.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Derkum Modellbau - Servos GWS Digitalservos Kleine zeillieren in servo-vorm.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
maximaal 12 slagen. bij mij moet hij blijven draaien tot ik stop zeg. Past dat eigenlijk op een F14 van robbe?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |