![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2009 Leeftijd: 23
|
hoi iedereen, ik heb op zolder nog een 'vrak' gevonden, van in vaders tijd. ik zou het graag terug volledig varend te krijgen. de boeg was volledig gebarsten, deze heb ik volledig terug gedicht met poliëster. nu weet ik niet hoe wat waar hoe ik het verder moet doen, er zit momenteel een roer in, maar dit is niet meer dicht, moet ik dit dichten, of plaats ik best iets nieuws? ook voor motor weet ik niet hoe of wat ik dien te plaatsen. mvg jens |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
Gr.Theo. | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
Er zitten wel meer kleine taalvaudtjes in de openingspost. Gelukkig is het verhaal al wel een stuk leesbaarder dan sommige andere mensen posts doen, zonder leestekens enzo. Maar om te concentreren op de vraag van de topicstarter: Wat Comtheo al zei, een foto is min of meer noodzakelijk voor een goed advies. Bij voorkeur geen onderbelichte telefooncamerafoto, maar een foto waarop e.e.a. goed te zien is. Helemaal goed is het, als je naast een overzichtsfoto ook wat detailfoto's post van de punten waar je vragen over hebt. Verder is meer informatie ook handig: Hoe lang, breed, hoog, is de romp? Wat voor type boot is het? Wat wil je bereiken, behalve de boot weer drijvend en bestuurbaar krijgen? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Hallo Jens, Over het taal gebeuren hoef je je eigen niet druk te maken, ik kan je bericht goed lezen, Maar wat Setsunakaede en Comtheo61 schrijven ben ik eens, Geef wat meer input zodat wij kunnen zien wat de schade/gebreken zijn aan het schip, Want een foto zegt meer als 1000 woorden, Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Maar over de benaming van iets Vrak is in dit geval een wrak Alhoewel Een wrak meestal wel gezonken zit Kijk maar eens op google Wrakkenwet
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
Ach Mijn auto wordt ook wel met Wrak aangeduid Gezonken issie anders echt niet hoor. Ik moet er ook niet aan denken, water in mijn radiateur... Huuuuu Zullen we nu maar gewoon rustig foto's en info van de topicstarter af gaan wachten? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2009 Leeftijd: 23
|
hoi, sorry voor de vele taalfouten, maar mijn browser ondersteunt geen spellingscontrolle, en ik heb zwaar dyslectie of hoe je het ook schrijft, ik kan maw niet schrijven, typen, ... ik ga straks wat foto's en zo online plaatsen, eerst snel wat eten mvg jens |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2008 Locatie: noordwolde(Frl) Leeftijd: 42
|
lijkt wel erg veel op de Carina van graupner...... komer al die "oude" kruisertjes weer van zolder?? wat betreft het roer, destijds was dit afgedicht met een rubber doorvoer rubbertje...
__________________ fairmount BB Vaargoep De Golf - Oosterwolde (frl) Laatst gewijzigd door Robert-10; 8 december 2011 om 19:41 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Denk dat Robert het aan het rechte eind heeft. ![]() Je zou de roerkoning goed kunnen invetten met vaseline of een nieuw roertje plaatsen (compleet)
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Leuk bootje, daar valt nog wel wat van te maken. Maar ligt het aan mij of is de afstand tussen schroef en roer wel erg groot, waardoor het roer minder werk zal hebben.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |