![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Lijkt me een prima zender. Wel altijd leuk om die vertalingen van de specificaties te lezen trouwens: "Gratis toewijzing van alle schakelaars" "Free" betekent natuurlijk ook "gratis", maar ik gok dat ze bedoelen dat je vrij bent om te kiezen welke functies de schakelaars bedienen, en niet dat je daar niet voor hoeft te betalen, elke keer als je wat aanpast...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
Robert-jan, waarom neem je geen F14 Navy zender bijna het zelfde en je houd 100 € in je zak. Gr Theo. | |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16
| Citaat:
Albatros modelbouw - Robbe F14 navy 40 mhz dit is de zender die u bedoeld? het probleem is dat er niet genoeg functies opzitten, want als ik die Navy zender neem dan wil ik er wel een twinstick erbij. en het andere probleem is dat ik op 2,4 zender wil. ik heb ook een Fc 28 liggen maar het schijnt dat deze zender moeilijk te progameren is en hij is 35 mhz. om deze omtebouwen kost ook een hoop geld. dus ja veel keus en weinig geld
__________________ Met vriendelijke Groet Robert-jan Laatst gewijzigd door robert-jan o; 6 februari 2012 om 20:16 | |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2008 Locatie: Ik woon vlak bij Alblasserdam Leeftijd: 47
|
Hallo Robert Jan, Nog even over je dek waterdicht maken terug te komen, Ik weet niet of het je al gelukt is? Maar je kunt ook een oude fiets binnenband (bij fietsenmaker gratis op te halen) en hier reepjes van snijden langs een lineaal of knippen. Bijgaande ook nog een link hier op het forum over het achterdek van mijn Smit Duitsland. Daar zie je hoe ik het heb gemaakt in combinatie met verzonken schroefjes M3 En wat je vraag over je zender betreft, er is ook nog de Robbe FC 16 Boat&truck, 40Mhz een hele mooie tussen oplossing en ook niet zo heel duur. Deze kun je later als je dat zou willen heel mooi uit breiden met veel schakel functies en is programmeerbaar voor 10 verschillende modelboten. Succes Paul http://www.modelbouwforum.nl/forums/...nederland.html [QUOTE=F.van.Gent;2431964]Waarom zie ik daar nu eens geen foto van een dek waterdicht maken. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |