![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2008 Locatie: Fauvillers Belgium
|
Om het uitglijden van de vleugels bij een easy star te verhinderen, wat kan gebeuren bij veelvuldig monteren van de vleugels, heb ik simpelweg enkele magneten naast het klik systeem ingelijmd, trek kracht van de magneten 900 gr diameter 8 of 6 mm, het uiteenhalen van de vleugels gaat zonder problemen. Deze magneten heb ik gevonden bij supermagnete.be - De sterkste magneten ter wereld Hier enkele foto's van de montage Groeten Astula
__________________ |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik gebruik deze supermagnete.be - S-06-04-N: Schijf D 6*mm H 4*mm Heb ook andere in gebruik voor kappen en deksels. Is maar net hoe sterk het moet houden. Mvg Johan
__________________ |
| |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 62
|
Beste mensen in het easystar draadje staan veel verschillende mogelijkheden waaronder ook de magneten etc. etc. Kijk maar eens hier http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-deel-2-a.html |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Moet je dat wel ook echt doen he ? Doe ik hem wel ff dicht, hoor.. Heb aandelen lips en abus.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Hehe, was ik even vergeten zo te zien
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |