![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 februari 2010 Locatie: Temse (bij sint-niklaas) Leeftijd: 19
| Citaat:
ik ga eind deze week om een sterke motor die egt veel kan trekken en kan dan pas verder testen want zoals nu met die prutsmotortjes kan ik egt niet verder, het vliegtuig rijd en dat is het ook bedankt voor de V-tip ^^ | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Citaat:
heb 2 depron platen van 3mm ... 6mm was op... en een kleinere prop voor de 7.2V motor... nu ik vroeg zon brushless motor met regelaar... wat geeft ie me, een motor kit met regelaar.. prijs : 74 EURO!!!! de goedkoopste motor kost 29 euro !! en dat is zo eentje voor een vliegtuig van 20 gram ... die motor was 1cm breed ofzo... en men lipo is nog volledig in orde !! 7.5 V onopgeladen.... ik ga vant weekend alles in depron vervaardigen en zie dan verder ^^ | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2008 Locatie: Uden ( The Wings ) Leeftijd: 66
| http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_index.asp kijk daar wat alles kost en vergelijk of bestellen goedkoper is. |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
| Citaat:
En waarom zou je lipo dan nog volledig in orde zijn? Iedere bijna lege lipo heeft 7,5V. Opgeladen zijn ze 8,4V. Maar dat zegt niks. Als ze slecht worden kunnen ze geen stroom meer leveren, de spanning is het probleem helemaal niet. Of eigenlijk: bij een slechte lipo daalt de spanning heel sterk zodra je hem gaat belasten.
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
1) ik had eerst een 13cm prop op de 6V motor, op de 7.2 V motor een 16.5/17 cm prop. en steek daar nu een 14cm op. 2)de lipo... tja nog een klein vraagje los van modelbouw... ik moest een presentatie over vliegtuigen doen en eu... wat is het verschil tss ACTIERADIUS en VLIEGBEREIK ... het is toch beiden hoe ver een plane kan vliegen zonder te tanke?? thx xD dus... hopen dat de lipo nog werkt ^^ | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
| Citaat:
Vliegbereik is hoe ver een toestel vliegt zonder bij te tanken. In de WW 2 vloog bv een B 17 van Engeland naar Berlijn, deed z'n ding en kwam terug: Actieradius +/- 1000 km Zijn vliegbereik was dan 2000 km
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |