![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
ik heb deze al een paar keer gemaakt van 3mm depron voor vleugels en 6 mm voor de romp lijmen heb ik gedaan met uhu por je kan hem gewoon uitknippen en overtekenen op het depron
__________________ als Vliegen achter Vliegen Vliegen Vliegen Vliegen VliegensVlug |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 november 2009 Locatie: limburg -> peer Leeftijd: 16
| Citaat:
thy
__________________ ---------------------------------------------------- | |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
ik heb graag iets wat je gooit, wat dan in de lucht blijft zweve en even daarna "land" <= niet zo da je gooit , het gaat omhoog, direct omlaag en crasht in de grond is dit mogelijk zonder er motortjes aan te bevestigen ![]() ![]()
__________________ ---------------------------------------------------- |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
ja. Maak eens zo'n vliegtuigje als ik je liet zien. Als het direct naar beneden komt doe je iets niet goed........
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 17
|
Is idd leuk om te doen en je leert er veel van. Tijdje geleden heb ik deze LS-6 gemaakt Succes! ![]() ![]() PS: Let niet op de datum
__________________ MX-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #22 (permalink) |
| Citaat: ik volg een richting op school waar je amper praktijk bij heb en praktijk is meer motorisch en elektrisch gericht ik heb 1 jaar hout gevolgd en das mijn "houvast" (uche uche
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 44
|
Het gooien is al een kunst. kijk eens bij het HLG/DLG forum. Ik heb wat geexperimenteerd met een Alula van Depron met een KF profiel. simpel te bouwen en vliegt erg leuk In post 168 van dit draadje staat een foto: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1621042
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
|
wat ook leuk is: knutsel wat met satéprikkers en huishoudfolie. Je kan dan vrij makkelijk vrijevlucht zwevertjes maken.
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #26 (permalink) |
| ![]() ![]() ik heb er zo ongeveer ene gemaakt de vleugels waren iets anders uit papier omdat ik nog geen depron of balsa heb gaat goed ik gooide rustig en die zweefde vrij lang
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2011
|
Beste modelbouwers, ik ben werkzaam in het basisonderwijs en smul hier van jullie tips om zwevertjes te maken. Over een tijdje ga ik aan de slag met een project over vliegen en wil de vliegtuigjes maken die jullie hier presenteren. Alleen ben ik op zoek naar een werkbeschrijving. Kunnen jullie me helpen. met vriendelijke groet,Marieke |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2009
|
...en om de keuze nog groter te maken kan je ook eens kijken op de site van mede-forummer Wout Moerman: www.zininmodelvliegen.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Voor het vervolg: het is niet chill om een draadje omhoog te halen als je geen vraag stelt of informatie toevoegt.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |