![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 37
|
Hallo, Ik heb hier op het forum een spitfire gewonnen. SPITFIRE 25 / EP ARF houtbouw Spannwijdte : 1234mm Romplengte : 931mm Gewicht : 1180gram Motorisering : 0.25 Class 2T / HP-Z3025-08 + HP-TITAN-50A Vereiste besturing : 4 kanaals, 4 servo's Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een retractable landing gear. heeft iemand hier ervaring mee? Groeten, Jerros
__________________ Easystar, Minimag, Blade Dancer, HK-Spitfire, Last Down XL Laatst gewijzigd door Jerros; 24 augustus 2010 om 16:25 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
Dit zou wel eens wat voor je kunnen zijn... PW-RC.COM of Hong Kong Wellicht toch te zwaar? Tip: Veel draadjes te vinden op RC-Groups, over zulks onderwerpen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
alleen een electronische retract op een elctro kist die dus met een bec van 3 tot 5 a vliegt is niet aan te raden . aangezien bij het locken de retract 5 a gebruikt ,daar kan de ontvanger leuk op reageren (of juist niet , zodat je voor een 2 tot 3 seconden even niks kunt bedienen )
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
|
Ik zou met deze grote niet met lucht aan de gang gaan maar zoiets: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Digital Servoless Adjustable Landing Gear set (Upgrade Metal version) YouTube - P-51 Mustang Retracts Zit dan ook meteen een leuke vertraging op en dit is de metalen variant. Wegen per poot 81 gram. Of misschien deze ivm gewicht en de relatieve lichte kist.: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Mini servoless adjustable landing gear system (Upgrade Version)
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 37
|
Kijk daar kan ik wat mee. Had trouwens niet gedacht dat die setjes relatief duur zijn........ zelfs voor chineese begrippen.
__________________ Easystar, Minimag, Blade Dancer, HK-Spitfire, Last Down XL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |