![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2008
|
En uiteindelijk heeft iedereen gelijk in bepaalde gevallen. Ik persoonlijk heb reeds een keer een Hitec 255bb kapot gehad, spiksplinternieuw en zomaar gestopt met werken zonder boe of ba. Geef de Chinees de ruimte om een rigoureuse qualiteitscontrole in te voeren en ze doen zeker zo'n goeie job als de rest van de wereld. Maar helaas moeten de Chinezen tegen mekaar concureren en zeker als hun materiaal wordt aangekocht door "dure-landen"-makelaars om het daar dan aan een weelderig veelvoud van de prijs te verkopen. Ik denk dat wanneer je een HK servo koopt m s moet open vijzen voor te zien of alles koosjer is , draadjes goed gesoldeerd en gefixeerd, geen zwerfonderdelen of objecten die er niet in thuis horen, zien of er vet aan de tandwielen zit en de mechanica wat deftig is geassembleerd. Als dat zo is denk ik??? dat ze net zo betrouwbaar zijn als de rest aangezien de hele wereld zijn electronische onderdelen in China koopt bij bedrijven zonder kwaliteitslabel, en dan aan het afgewerkt produkt een neplabel toe kennen à la iso9..... Het verwijderen van kommentaren door HK is zorgwekkend maar handelaars zijn handelaars zeker. In elk geval als besluit, de inhoud van deze discussie is statistisch gezien waardeloos voor de evaluatie van de HK servo's...tenzij er veeeeel meer reacties komen. Laatst gewijzigd door cuwaert; 15 november 2011 om 09:57 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |