![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2009 Locatie: Veendam Leeftijd: 41
|
Hallo modelbouwvrienden, Ik heb al heel wat afgespeurd op internet maar ik heb nog niet gevonden wat ik zoek, namelijk een bouwdoos van een Stuka, spanwijdte +/- 1.5 meter. Ik heb eigenlijk alleen Ziroli gevonden maar die is veel te groot. het moet beslist een bouwdoos zijn (houtbouw), geen arf. Alleen een tekening ook niet, het is een project voor m'n zoon, die wil graag een stuka bouwen van een bouwdoos. Wie heeft er een suggestie? Groet Gerard.
__________________ Big Lift, Funky Chicken, Die Kleine Hexe, Das Liddle Stik, SIG Deperdussin (in aanbouw) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
| Skyshark RC Corporation heeft hem ook, is alleen wel een beetje aan de prijs... Ik zie net dat het precies dezelfde kit is als in de link die eerder geplaatst is. Dus als die niet meer leverbaar is kun je het direct bij de fabrikant ( skyshark) bestellen.
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. Laatst gewijzigd door Danny Mulders; 5 juli 2011 om 17:52 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2009 Locatie: Veendam Leeftijd: 41
|
nee, helaas. ik heb niet een echt goede en betaalbare kit kunnen vinden. ik denk dat het na de vakantie een Cessna bird dog van RBC kits wordt.
__________________ Big Lift, Funky Chicken, Die Kleine Hexe, Das Liddle Stik, SIG Deperdussin (in aanbouw) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2004 Locatie: eenrum Leeftijd: 37
|
Ik heb nog wel een voll gfk Stuka liggen.. maar die is denk ik 175cm dus helaas geen bouwdoos (van hout) Neem niet weg dat het best nog wel een bult werk is om hem vliegklaar te krijgen hoor
__________________ OldskoolNL Not Old, just Older |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 40
|
Is dit niet wat?: WW 2 Kits Ik ken het adres zelf verder niet, maar is wel een kit in de grootte die je wenst . Freek
__________________ http://tinyurl.com/http-depronlaagdekker |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |