![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2011 Locatie: Belgium an t' zeeken Leeftijd: 39
|
even gegoogeld, en ik kwam dit tegen: Depron is te koop in parketvloer winkels, het wordt gebruikt als isolatie onder het parket. Je kan er in verschillende maten en kleuren kopen, de parketboer verkoopt het meestal in de maten 3mm en 6mm. De kleuren zijn meestal zwart en wit, ook onder de naam (polypron of wel polystyreen). |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
Vandaag in Antwerpen bij de Brico Plan-it - naast Decathlon Nomaplan van 4 mm gevonden. 15.60 Euro voor 4 mē.
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2011 Locatie: Kontich / belgie Leeftijd: 54
|
Hey ik ben hier vrij nieuw maar ook al eens op pad geweest voor Depron of alternatief . Heb bij Gamma op de Boomsesteenweg in Aartselaar . Belgie ook een soort gevonden die me goed bruikbaar lijkt . Kost een 15€ voor 7 m2 Ga hier eens een vliegend vleugeltje van maken en laat de vorderingen horen . grtjs Blitske Foto hier plaatsen lukt me niet , staat dadelijk in mijn foto album Laatst gewijzigd door Blitske; 5 januari 2012 om 23:46 Reden: verkleining foto |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Zullen wel depron hebben ook al bieden ze het niet aan om te verzenden. Albatros modelbouw
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |