![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2011 Locatie: belgië, kortrijk Leeftijd: 15
|
hallo, ik ben bezig met een sbach van pilot-rc waarvoor ik savox servo's gebruik... de bijgeleverde stuurhevels (van aluminium??) van de sbach passen niet op de stuurhevels van de savox servo's.... heeft iemand dit al gehad? ik dacht van nieuwe te kopen, die wel gaan, maar ik heb geen idee waar.... groeten, yonas |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Wat wil je met een foto , nog nooit een servohevel gezien ? Een antwoord op een vraag is dat hij wil. Lindinger heeft ze van Futaba , die passen ook op de Savox volgens de savox website. Modellbau Lindinger Onlineshop Mvg Johan |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
...ook niet echt begreep wat TS bedoelde. Ik dacht ook, stond er maar een foto bij. Mooi als jij het wel snapt, maar echt duidelijk was het niet hoor...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2011 Locatie: belgië, kortrijk Leeftijd: 15
| Citaat:
En sorry als mijn bericht wat onduidelijk was..maar ik weet niet of een foto mijn vraag zal veranderen.. ![]() Bedankt voor de hulp allesinds Groeten, Yonas | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |