![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007
|
Het is een oneindige discussie over het gebruik van powerbox/emcotec achtige oplossingen. Ik geef alleen aan wat ik doe en wat voor mij werkt. Die jeti regelaar levert 6 volt bij 20A (maar dan zijn je accutjes snel leeg!). Ik zie dat ik bijna geen stroom gebruik tijdens het vliegen, dus qua stroomverbruik door de regelaar zal het wel mee vallen. pieken vangt die jeti prima op, want als ik de logging van mijn vluchten terug kijk (weatronics 2.4ghz) dan is de spanning continu 5.9volt zonder ook maar een tiende volt dip bij wat voor maneuvres ook (ook bij snelle snaps of iets dergelijks). Maar nogmaals: Dit werkt voor mij goed. Als andere mensen zich veiliger voelen met een powerbox/emcotec/etc. Prima, moet je zeker niet laten! Als je vertrouwen hebt in je spullen sta je veel lekkerder te vliegen!
__________________ Full Throttle Fury! Laatst gewijzigd door Fraggy; 19 oktober 2011 om 19:12 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
tot dat er dit gebeurd ![]() ![]() ![]() je hoort mij niet zeggen dat je een powerbox of wat dan ook moet nemen, is wel een makkelijke oplossing. maar er zijn ook oplossing die gewoon de stroom voor de servo's om de ontvanger heen leiden en die dan direct op lifepo en je heb een simpele goedkope manier om het een heel stuk veiliger te maken. bart
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. Laatst gewijzigd door xyz; 19 oktober 2011 om 19:47 |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
| Citaat:
Ik ga voor de Jeti Max BEC 2. Dat klinkt prima! Thanks voor de input...
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Vliegt als op rails, ik heb de maiden gedaan
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |