![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 december 2009
| Citaat:
Toch maar eens kijken of de zaag erin moet later.... Grt Edwin
__________________ Mikado Logo600SE /Vstabi5.0/Spinblades/Kontronik 80+HV | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat: Ik zie nog die letters, langzaam oplossend op kilometers hoogte in de lucht hangen. Zonde dat zoiets met de huidige 'verzakelijkt gereguleerde' luchtvaart niet meer kan.... In die zin was het vroeger -veel- beter.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Mooie kist maar eerlijk gezegd vind ik het eeuwig zonde dat je er niet een setje (al dan niet electronische) retracts in hebt gebouwd. Buikschuiven is goed en wel maar na vijftig vluchten zie je toch wel duidelijk dat de verf begint te slijten - en dan moet je hopen dat je geen takje of steen tegenkomt tijdens de landing... Mocht je nog een vliegfilmpje hebben hou ik me aanbevolen
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |