![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2010 Locatie: Utrecht Leeftijd: 26
| Citaat:
Geen van beide Ik heb alleen een keer voor de lol een stuk van de algemene voorwaarden van een doe het zelf winkel doorgelezen. En daar wordt zoveel uitgesloten met betrekking tot hun risico. | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2011 Locatie: Hardinxveld - Giessendam Leeftijd: 54
| Citaat:
Nog verder imaand hier had het over een geschickt primer te gebruiken, elke vakschilder weet dat het enigste verschil tussen acryl primer en acryl verf is dat acryl primer is gewoon wit, dus ze zijn allebij een primer, dus geen primer nodig. Sommige mensen zijn in de waar met acryl en waterdragende verf, niet alle waterdragende verf bevaat acryl bijvoorbeeld pu lak of latex. Er kan voor mij alleen 2 reden zijn dat de verf niet droogd 1. hoog reatief vochtigeheid in de lucht, maar dat zou beteken dat voor 2week hadden wij mist, en dat hadden wij helemaal niet, 2. de verf is perongeluk gemengd met mengekleur die bestemd was voor sythettische lakken, dit lijkt mij de probleem in dit geval. Hoop dat het nu allemaal duidelijk is Groeten Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Nou heb ik in het forum 'De spuitcabine' een draadje gezet waarin ik gewone verf op Depron heb getest en dat ging prima. Werd gewoon droog en was er niet meer (zonder beschadiging) af te krijgen.
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
| Maar "gelukkig" is veel van dat soort voorwaarden strijdig met het Nederlands/Europees recht, wat altijd prevaleert, bij de rechter maak je eerder kans dan je denkt (maar helaas moet je wel (veel) geld en geduld hebben om je recht te krijgen, vooral als de tegenpartij niet meewerkt) ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2011 Locatie: Hardinxveld - Giessendam Leeftijd: 54
| Citaat:
Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2006 Locatie: Breda,de Parel van het Zuiden Leeftijd: 46
|
@Ruward, hij schrijft dat hij acryl heeft laten mengen, jij praat over synthetische alkyd. (bovendien zit in alkyd geen verharder maar siccatief als doordroogmiddel) Waarschijnlijk wil die acryl niet drogen omdat er in het schuim weekmakers zitten. En dat zorgt dan voor een niet-droging of een zeer trage droging. Verstandiger had geweest, alvorens ergens iets op te smeren, een proefvlakje te smeren en dan kijken of t werkt. De verf is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon okay, de ondergrond is meestal het probleem. Greetz, Frank
__________________ There's only two kind of planes.... P-51 Mustangs and targets... (Chuck Yaeger) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
|
[QUOTE=razor;2413356]@D-J als de verf niet goed gemengd is, en daardoor de kist verknalt, omdat die verf niet meer verwijdert kan worden, zonder de kist te beschadigen, dan zijn ze daar heus wel voor verzekert, niet gelijk denken dat je niets vergoed krijgt, zij hebben het niet goed gedaan, dus zijn zij aansprakelijk..[/QUOTE Is bij de aankoop vermeld op welke ondergrond de verf gebruikt ging worden.Als het een gewone acrylverf is wil niet zeggen dat die op alle materialen of ondergronden is te gebruiken. adrie |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2010 Locatie: Utrecht Leeftijd: 26
| Citaat:
Wellicht dat zoals eerder vermeld er een verschil zit in de type mengkleuren | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 september 2008 Locatie: Dedemsvaart
| Citaat:
Durf het haast niet te zeggen Gamma zeker
__________________ Fly...Like a ....Duck, Long Distance. Edge 540 RMV Phoenix | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
Hubo doet ook niet onder. Toen ik mijn keuken heb geinstaleerd had ik het keuken eiland zelf gebouwd. Dit moest geschilderd worden in de kleur van de kastjes. Met een staaltje naar de Hubo geweest en de verf laten maken. Deze heeft na aanbrengen op MDF 5 weken droogtijd nodig gehad, deze was ook niet op waterbasis. Resultaat was dat ik alles terug heb kunnen schuren na de 5é week omdat mijn Duitse Scheper in de rui was en al de haren in de verf kleefde. Begeef mij voortaan naar een schilder van beroep, soms heb ik geluk dat hij nog een restje heeft wat ik dan gratis meekrijg. Voor mij geen zogenaamde bouwmarkten meer, betaal liever voor goed produkt als rommel, en je hebt af en toe al eens verf gratis, een Pilsje kan veel doen. Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |