![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Bathmen Leeftijd: 15
|
Hallo, Ben van plan om een vliegtuig te gaan bouwen bij een bestaande vleugel die ik al heb. Het was van een hoogdekker. Een aardige "rag" bak volgens mij. De romp is helaas gesneuveld en die heb ik dus ook niet meer. Aangezien ik nog veel materialen thuis heb liggen. (servo's, brandstofmotoren, etc) wil ik er weer een compleet vliegtuig van maken. Iemand misschien tips? Of kan iemand aan de vleugel het vliegtuig herkennen? Zijn er ook freeskits voor alleen de romp of kan ik die laten maken? Foto's volgen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
|
Lijkt wel op de vleugel van een "stick", maar dan zonder de bewerkelijke karteltjes aan het rolroer. Wat is de spanwijdte?
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 november 2010 Locatie: Wildervank Leeftijd: 17
| Citaat:
Ben nu teovallig een aan het bouwen. Maar volgens mij lopen de vleugeltippen bij de Stik schuiner. Groet.
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
Maak eens een foto van het stabilo. Gr
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |