![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Hallo, Ik ben nu een vliegtuig van een hengel stok aan het maken, alleen zit ik met een probleem: Waar moet ik precies de vleugel plaatsen?
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Als je bedoelt hoe ver de vleugel naar voor of achter moet kan je dit bepalen door middel van je zwaartepunt (CoG)! Vleugel er met elastiek opzetten en dan schuiven totdat je CoG het beste ligt! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
|
idd moet je de vleugel verschuiven totdat zwaartepunt op de juiste plek onder de vleugel zit maarrrrrrr doe dit wel met alle onderdelen er compleet aan inclusief een accu. En nee het mag rustig met een lege accu want die is net zo zwaar als een volle |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Het zwaartepunt van het toestel zal weinig veranderen bij voor- of achteruit schuiven van de vleugel, daar is deze te licht voor, weinig invloed.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |