![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 32
| Jesse, misschien is dit ook iets voor jou; ik heb vandaag bij de Hornbach (groningen) Selitac 3 mm gekocht. Wordt gebruikt als ondervloer. kosten zijn 17.50 euro voor 10.63 m2. Dus ongveer 1.7 Euro p m2 De afmetingen zijn ongeveer hetzelfde als die van een parketvloerdeel.. zie plaatje: Selit Service Portal: SELITAC Nu nog een mooi vliegtuig uitzoeken die hier goed mee gemaakt kan worden.. Iemand trouwens ervaring met het lijmen van dit? Laatst gewijzigd door baulig; 19 mei 2011 om 20:55 |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Ik gebruik CreAtion alles lijm met rode dop. Kleurloos en makkelijk van je vingers te halen. Te koop bij Action en kost bijna niets. In plastic flesje werkt het makkelijkste maar in tubes kan ook. Werkt als contact lijm dus twee kanten in smeren en na een paar minuten tegen elkaar drukken. In smeren en meteen tegen elkaar drukken werkt ook maar dan moet je het vast houden tot het droog is. Nieuport met Celitac romp.
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. Laatst gewijzigd door cdrom flyer; 25 mei 2011 om 17:56 | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Dicht bij Oudewater Leeftijd: 45
|
Ik begrijp al die moeite niet goed, depron is gewoon te koop bij de modelbouwwinkel in Waalwijk en ook nog voor een hele nette prijs: "Hobbyin heeft ook depron op vooraad voor als u zelf een model wilt bouwen of om schade te herstellen. De 3 mm platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur. € 1,75 De 6 mm platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur. € 2,50
__________________ Groeten, Arie |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2008 Locatie: Hamont BE Leeftijd: 17
|
platen polystreen (heb ik het goed?) die platen zijn wel een stuk goedkoper als die hier. Ik betaal hier zeker het dubbele als ik naar de oppervlakte kijk
__________________ MPX Easystar, holidep & HK Decathlon with spektrum DX6i dsmx Losi XXX-4 G+ with brushless flux and 2 channel 2.4ghz |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Gewoon polystyreen is ook niet duur. Echt Depron is een stuk duurder (als je het vind) maar voor shocky,s ook veel geschikter . Een rompje maken of holle vleugel gaat ook met gewone polystyreen goed. Om te frezen heb je echt Depron nodig omdat die niet zo snel warm word en gaat smeren. Mvg Johan |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Klopt het dat Polypron het zelfde is dan Depron? En is Polypron even sterk of sterker dan depron?
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |