![]() |
| | #136 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Bij oracover in de vlieghal (nu nr 3) Is orginaal oracover , zijn de eerste en laatste meters van een produktie lijn. Kan wel eens een kleurfoutje in zitten ( lijken dan streepen of druppels ) Maar komt zelden voor . Op mijn rode Fourstar80 zit ook van die streepjes op de onderkant vleugel. Het is nog niemand opgevallen, Mvg Johan |
| | |
| | #138 (permalink) |
|
Daar zit je snel overheen , verstuur kosten horen daar ook bij . Maak wel de ervaring dat kleine lichte paketten meer waarde kunnen hebben. Grotere goedkope houd TNT eerder tegen , omdat het optisch duurder uit ziet. Mvg Johan |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
|
Ik heb dezelfde ervaring als Johan. Je kunt er geen pijl op trekken hoe hun redenatie is. Hopelijk heb je geluk, maar dan nog de prijs is dan toch nog spot goedkoop. Succes Ton |
| | |
| | #140 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
| Citaat:
Tot €22,- Waarde van de zending (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) geen douanerechten en geen omzetbelasting Wanneer hoef ik geen of minder belastingen te betalen?
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl | |
| | |
| | #141 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 47
| Citaat:
Dat dacht ik al, ik zit beneden de 22 euro dus dat moet volgens dan wel goed komen. ..... toch
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen | |
| | |
| | #142 (permalink) | |
|
Op de douane site staat letterlijk. Citaat:
En dit na een paar honderd paketten ondertussen. Bij Ebay vind je vaak spul voor 1 € met 50 € aan verzendkosten . Ook hier betaal je gewoon 19% btw en inklaringskosten als het word tegen gehouden door TNT. Alleen krijg je bij problemen maar 1 € terug van Paypal omdat die niet de transport kosten terug geven. Mvg Johan | |
| | |
| | #143 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
|
vanmorgen vroeg zijn mijn rolletjes binnen gekomen na gerekend zit ik op een totaal van € 2.86 per meter dat zijn nou eens prijzen voor folie
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| | #144 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |