![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2004 Locatie: Delft
|
Een collega van me is erg bedreven in het snijden van schuimen vleugels. Nu haalt hij het roze en blauwe schuim mee vanuit zijn thuisland Amerika in zijn bagage. Ik heb het hier wel vaker gezien, alleen ik kan het nergens vinden in de winkel. Weet iemand waar je dit schuim kunt kopen? Liefst niet bij de modelbouwwinkel, en in dikkere plakken dan 5cm. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2002 Locatie: Groningen
|
Ik ben bang dat voor de gemiddelde modelbouwer, de Hornbach de enige optie is. Met een beetje bluf kun je ook terecht bij de/een Bouwstoffen groothandel (meestal niet per plaat, maar per pak (afhankelijk van dikte een stuk of 12). Dus veel Euros mee) De dikte is geen probleem, dunne platen laten zich eenvoudig combineren tot elke gewenste dikte.
__________________ Eric van Dijken ** Watch, think and tinker ** |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: uithoorn Leeftijd: 41
|
Hoi luitjes, Als je mooi schuim zoekt dan hier in roelofarendsveen alleen in plakken van 4meterx1meterx10cm(unisol)alleen afhalen prijs veschilt per persoon per dag meestal €20 per plak groeten ruud
__________________ www.composite-models.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2004 Locatie: Zeeland Leeftijd: 24
|
hey Ik wou ook een vliegtuig van schuim gaan maken. Is roofmate geschikt (dat blauwe spul)? Waar zijn de modelletjes van IMA van gemaakt die hercules enz.? Die zijn namelijk wel mooi wit. Marten |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |