![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Etten-Leur Leeftijd: 42
| Citaat:
Ook namens mij. Ik heb nog in nederland gezocht maar niets gevonden. Ik zal dus ook eens gaan bestellen. | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
| Citaat: Waar zou je op uitkomen inc verzendkosten+ douane? Voor zon kist betaal je hier toch zo 500€ inc verzenden vanuit duitsland.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Tolkamer Leeftijd: 43
|
Regular price: $799.95 Sale price: $329.00 Quantity: Temporarily Sold Out! Hier zat ik ook naar te kijken maar volgens NitroPlanes is er geen backorder dus data van evt. beschikbaarheid kunnen ze niet geven. Dan nog een probleem ze versturen dit formaat paket niet oversea's alleen voor de VS en Canada?! Of heb jij connecties in de VS? Dan hoor ik dat graag. Ik schat redelijkewijs in dat transport ca. 75 USD en Douane/courier NL ca. 60 EUR zal bedragen Bij benadering komt er dus 120 EUR boven op de salesprijs. Je bent dus iets voordeliger uit maar het is geen Mega bedrag. Zie ook: Note for International Buyers - If you are located outside of the United States/Canada, and wish to order one of our Nitro Planes, please note that any size 40 or above ARF Planes are unable to ship outside of the United States and Canada. Please consider 15 to 25 size model planes or other smaller size goods. We value your business! You may consider ordering electric planes or helicopters!
__________________ Modelvlieger |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Wat mag een Yak 54 met een span. van 2.2m wegen? Even gras weg maaien: Ik weet dat dit erg afhangkelijk is waarvoor je de kist wilt gaan gebruiken (behalve vliegen). Maar ik doel op een redelijk gewicht t.o.v. het vleugel oppervlak zodat hij niet als een baksteen uit de lucht valt bij stationair lopen van de motor of alleen maar stabiel vliegt met een zeer hoge snelheid wanneer de motor tegen mijn zin afslaat. Groet,
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
dus die 72 us dollar vind ik erg veel. het is trouwens dezelde motorkap als de yak ongeveer . ![]() Citaat:
je krijgt alleen het antwoord ``we just don`t sir `` dus dah schie nie op hee !! blijft arrogant volk he die yanks ![]() kunnen ze onze waardevolle eurotjes verdienen doen ze het niet, zelfs tijdens de crises.
Laatst gewijzigd door ultim@te; 14 november 2009 om 19:09 | ||
|
| | #24 (permalink) |
|
Dag allemaal, Ik heb hem gerepareed met strokren van 80 gr/m^2 glas en epoxy. Na plamuren en schuren is de gewichtstoename toch nog 120 gr. 25% van het oorspronkelijke gewicht maar veeeel steviger. Gr.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |