![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 48
|
bedankt Wes, Ik zal een foto plaatsen als het gelukt is. Dat stukje wat je weer geplaatst hebt tegen de voorzijde aan. Dus voor je plaat waarop het landingsgestel zit. heb je dat zelf moeten maken, of heb je daarvoor delen gebruikt van het deel wat je uitgezaagd hebt? Met vriendelijke groeten, Eric Schumacher |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Diksmuide (Belgie) Leeftijd: 30
| Citaat:
Mvg Wes. | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Diksmuide (Belgie) Leeftijd: 30
|
Intussen heb ik er al een vluchtje of 30 opzitten en de bevestiging van landingsgestel blijft perfect op z'n plaats.Ondanks enkele hardere landingen. Heb mn aluminium een klein beetje moeten verstevigen omdat hij toch beetje bij beetje wat aan het doorbuigen was. Heb dit opgelost met zeer dun veerstaal waarover ik krimpkous heb gedaan. Dit heb ik met kleine boutjes bevestigd ( zie foto) Dit werkt zeer goed een heeft op deze manier een goed veereffect. Mvg Wes. |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 december 2007 Locatie: giessen (noord brabant) Leeftijd: 26
| Citaat:
t3 is iid het beste, nog beter is om 7074 te nemen maar daat kunnen jullie zeer moeilijk aankomen ivm pattent en dat soort geneuzel. stuur maar een keer een pb als je wat nodig zou hebben. | |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Dag defik, ik heb 2x een half jaar bij Fokker (Papendrecht) gewerkt (stage/afstuderen). Zodoende heb ik een voorraadje 2024 en 7075 liggen. Ook titanium en rvs 7075 is ook goed spul ja, maar gaat waarschijnlijk nog sneller scheuren als je er zelf een landingsgestel van wilt buigen.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 december 2007 Locatie: giessen (noord brabant) Leeftijd: 26
| Citaat:
er staat ook 7074 en geen 7075, dat is nou net de eigenschap die de flexibiliteit ten goede komt 7475 is nog beter maar zelfs ik kan hier moeilijk aankomen haha. owjah, ik werk in papendrecht | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
ah, en ik maar denken dat jij een foutje maakte 7074 heb ik eerlijk gezegd nooit gezien in Paap. Maar ik zat ook het grootste deel van de dag naar mn computer te kijken.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |