![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #138 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2009 Leeftijd: 64
|
@ ET; Idd een mooie site met veel leuke spulletjes. Het probleem met veel van deze attributen is dat het de schaal van 1:10 is en ik berekend heb dat dat spul van mij een schaal heeft van 1:7/1:8. Dus moet het meeste zelf maken. Dat is ook leuk, alhoewel af en toe erg frustrerend. @ Wingman; Leuk idee, maar dat wordt toch wel moeilijk te realiseren. Ik weet wat je bedoeld en ik ken het principe van een demper. Daarom zou ik graag een draaibank willen hebben. Deze demper/buisje heeft een diameter van 6mm buiten en 4mm binnen. Dat wordt erg krap om in te werken. Een stukje verenstaal wordt dan wel erg dun/smal/klein/miniem etc. Maar ik ben er nog mee bezig cq brainstormen. @ dennislp; Jouw vraag; "Dat gewone rode draadje, (meestal toch ook zwart?) Hoe noem je die?" Om eerlijk te zijn begrijp ik de vraag niet helemaal. Je hebt in principe twee draden nodig om een lampje (led) te laten branden. Één draad is de stroomdraad (als je kijkt naar de bedrading in een huis, heb je bruin, blauw, zwart, geel/groen. De bruine draad is de stroomdraad. De blauwe is de nuldraad, zwart is schakeldraad en de geel/groen is de aardedraad). Dus je gebruikt de draden zoals ze uitkomen op een RC auto. In mijn geval een rode draad (stroomdraad) en een zwarte draad (nuldraad). Dus "dat gewone rode draadje" zou je kunnen zien als de stroomdraad, maar dan is hij niet "meestal toch ook zwart". Is dat een beetje duidelijk?? @ RCW; Dat geluid maakt hij al sinds ik hem heb. Mee naar de winkel gegaan, maar dar werd mij verteld dat dat niets was om zorgen over te maken. Als je kijkt naar deze youtube opnames kan je horen dat er eigenlijk niets mee aan de hand is, of ik moet me echt vergissen. Ik hoor wel wat je hiervan vindt. YouTube - Slash driving of YouTube - Slash driving 2 Vandaag alles even uit elkaar gehaald, want het frame gaat naar de moffeler morgen. Even zwart laten maken. Dan komen de laatste loodjes; afwerken en inrijden. Kijken hoe de bladveren het doen. Daar zal ik (of mijn vrouw) wel een video van maken. Voor nu, Probie
__________________ Ik weet veel van weinig en van de rest niets! |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
ik had eerst ook dit geluid ongeveer. Ik heb m'n tandwielen eraf gehaald en helemaal schoon gemaakt daarna was het weg. Er zat maar een heel klein korreltje in maar toch dwas die het.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #142 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
umm er niks mis met de auto. wij rijden ook met veel slashjes. en die maken het zelfde geluid. alleen dan met meer toeren en power hij moet gewoon nog ingereden worden. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #144 (permalink) |
|
Ik heb nu de tandwielen na gekeken en niets gevonden. Ook de slipperclutch strakker én losser gezet, alles maakte niets uit, het geluid blijft. Dan maar zo. Hij rijd als een lier!! Probie
| | |
| | #146 (permalink) |
|
@ dennislp; Ik heb twee witte leds voor, twee witte en twee rode achter . Alleen ik heb geen idee hoe lang het duurt om een 9v batterij leeg te krijgen met die zes ledjes. Maar, een vrachtwagen aanhanger? Waar zit je aan te denken? Ik ben benieuwd. Probie
| | |
| | #149 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
Heb je ook wat foto's van de onderzijde van de trailer?
__________________ - - Axial SCX10 Honcho - - Axial SCX10 Dingo - - Axial Wraith - - Tamiya Sand Rover - - Tamiya Volvo FH12/ Trailer - - FG Custom made Electro - - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |