![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
|
Dank jullie weer wel, misschien kan ik een M-chassis gebruiken maar daar zullen ongetwijfeld wat aanpassingen aan vooraf moeten gaan voordat hij goed past. Klopt m'n bus uit Speed is nog niet helemaal klaar, ik moet nog een voor en achterraam maken daarna de airco op het dak. Met de bus heb ik niet zoveel haast, het is niet een model waar vaak/lang mee gereden gaat worden Ondertussen wel een inleiding gemaakt voor het nieuwe project bij de schepen, http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ot-enough.html
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2008 Locatie: amersfoort
|
ey, super gaaf project man hebje mischien wat aan een tamiya ff-01/m-03 chassis? is wel lekker slank zodatje de binnenkant ook mooi kan maken. heb er eentje voorje staan is een zo goed als nieuw chasis mag voor niet alteveel geld weg 40 euro met kap banden enz. MVG,daan Laatst gewijzigd door the daantjee; 3 maart 2010 om 23:03 |
| | |
| | #109 (permalink) |
|
Ik heb nog geen donorauto gevonden voor de Chevy, het heeft geen haast want dit was een project die niet echt gepland stond. Vroeg of laat kom ik wel een chassis voor dit model tegen, tot die tijd is het even afwachten totdat deze draad weer opgepakt word.
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
net de DVD box gekocht met alle seizoenen. Daar ga ik echt van genieten. De box zelf is wel maar een flauw afkooksel van het busje natuurlijk.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #112 (permalink) |
|
Ben nog geen donor auto tegen het lijf gelopen, tot die tijd blijft deze auto in de wacht.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |