![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2007 Locatie: Schiedam Leeftijd: 39
|
Ik heb hier nog een clodbuster staan die voor van de zomer is. Hiermee kan mijn zoon gaan racen op de camping. Nu vond die alleen de kap niet zo mooi dus leef ik me daar maar even op uit. Het jammere is alleen dat de stickers die er op zaten iets met het kunstof van de kap hebben gedaan. Ach ja hij ziet er naar een maand toch al niet meer uit! Mijn zoon van 9 kent alleen VOL GAS EN JUMPEN.¨ ![]() ![]() We gaan vanavond eens kijken want hij wil er strakke vlammen op. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2007 Locatie: Schiedam Leeftijd: 39
|
Mike Cavelly ken ik niet maar misschien bedoel je Mike Lavellee. Ik wou dat ik het kon wat hij doet. Mag me binnenkort ook eens uitleven met een airbrush op een motorkap van een auto. Dit zal wel tegen het vorjaar pas worden omdat ik het toch buiten moet doen dan. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Juist...die Mike bedoel ik...Lijkt een kwestie van veel blanke lak en candy's . Je hebt met deze zwarte CB kap een super basis om dit te doen. YouTube - Case Mod: Realistic Flames Computer, www.mnpctech.com Geen Mike, maar wel een leuke howto?
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Er zijn op internet allerlei sjablonen te vinden voor het spuiten van 1:10 flames. Even uitprinten, knippen en airbrushen maar....
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |