![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2009
|
Als je zeker met dat ding gaar driften, dan ga jehet niet trekken. Ik die dus aan driften (1:1 & 1:10) en wat Robin zegt, klopt helemaal. Ik zal zeker GEEN 5.5T brushless er in gooien. Want dat gaat echt allemaal stuk. Want als je even fout gaat, omgaat/spinnen. Dan moet je achteruit. Maar dat trekt dat ding allemaal niet. Ik heb hier zelf 2 TT-01s. 1 met een brushed motor 12T. 1 met een brushed motor 23T. En rijden prima. Gaan snel. Maar heb voor die met 12T motor toch dit jaar nog nieuwe tandwielen in moeten doen. En ik heb hier ook nog een TRF 415 staan. Voor opbouw. En dan ook mee te driften, begin ik ook mee om er eerst een 9.5T brushless in tedoen. En dan later zie ik wel of ik er een 5.5T brushless in doe. Maar als ik jou was, zal ik het maar zo maken als dat je toch al doet. En dan kan je zelf kijken wat het nou allemaal doet. TIP: lock je achter diff (gaat dan stukken makkelijker)
__________________ I'am Sierra Drifter - I'am RC Drifter |
| |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: Almelo Leeftijd: 26
|
Ik heb al een aner chassis op het oog. Het is van het merk X-ray. type T3. Het model is helemaal van carbon. De wielen worden met riemen aangedreven. Ze gaan veel sneller door de riemen. Ik heb vanmiddag met de DEMO versie gereden. Hij ligt beter op de weg. Ze kunnen ver over de 100 kmh. Plus je kunt er mee racen op het circuit. Maar je kunt hem ook zo naar een driftauto ombouwen. Wielen motor en vertanding wisselen. Binnen 10 minuten is dat klaar. Ik denk dat ik dat chassis ga bestellen. ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: Almelo Leeftijd: 26
|
Ik heb het chassis bestelt bij de lokale modelbouwzaak hier. Ze bellen me als hij binnen is. het meeste van het chassis is van carbon. Met een dek tussen de voor en achter diff. Dat is beter voor de auto. ik hou jullie op de hoogte. |
| |
| | #23 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Precies, heeft een Xray gekocht...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |