![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Yes! Op de B4 en B44 zijn de gears 48pitch en bij de B4 zelfs de gearbox gears allemaal... De spurgears van beide auto's zijn ook uitwisselbaar trouwens...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #137 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
|
Iemand??? Citaat:
__________________ Instagram: Radio_Control |
| | |
| | #138 (permalink) |
|
Aan de voorkant van het spurgear zit een veertje en daartegen aan zit een ronde aluminium "moer" met 1 of 2 kleine gaatjes erin. Als je deze "moer" richting het spurgear draaid dan zet je de slipper strakker, draai je hem er meer vanaf dan zet je hem losser... Op pagina 25 van de B44 manual staat hoe je het moet doen. Je steekt vanaf de bovenkant een 2mm inbus in het gaatje en draaid vervolgens de achterwielen om de slipper te stellen. Wel beide wielen in dezelfde richting draaien anders beweeg je alleen maar het diff...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Lid sinds: 7 mei 2010 Leeftijd: 28
|
Hallo, ik heb onlangs van iemand een B44 gekocht en helemaal in elkaar gezet en heb deze week de elektronica erin gebouwd. Maar nu heb ik het volgende probleem, als ik maximaal het stuur omzet naar links of recht dan valt 1 kant het wiel als het ware opslot helemaal naar links of recht. hoe kan ik dit oplossen? alleen met de zender of ook op de auto? |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
|
Aan de auto hoef je niets te doen normaal gesproken. Je moet wel je zenden uitslag een beetje terug zetten ik denk zo rond de 75 %. Gewoon ff testen wagen neer zetten aan je stuurwiel draaien en dan kijken hoe ver de wielen willen en dan elke keer een paar % terug todat ze niets meer raken. Groet Ronald Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
__________________ Instagram: Radio_Control |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
als je met de servo stuurt dan is er niks aan de hand. je moet ook niet de wielen draaien zonder dat de zender en onvanger aanstaan. want dit heb ik ook gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #142 (permalink) |
|
ja ik had de auto op een standaard staan |
| | |
| | #143 (permalink) |
|
ben ik nog een keer Laatst gewijzigd door roytje; 6 oktober 2011 om 11:45 |
| | |
| | #144 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
Voor in de manege moet je grove spikes op je banden hebben. En wat betreft vertanding, ik weet niet wat gewoon is op de b44, maar in de manegebak zou ik toch wel een paar tandjes kleiner gaan op de motor dan gewoonlijk.
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #146 (permalink) |
|
ik heb vandaag voor het eerst met de auto gereden en wat rijd het leuk zeg |
| | |
| | #148 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2011 Leeftijd: 14
|
Hey allemaal ik heb een b44 en wil een schroef openmaken genaamd de schroefjes van deze link AE: 2-56 x 1/8 Button Head Screws - [9645] Associated B44 maar heb geen passende inbus weten jullie hier de passende inbus voor? ik heb gevraagd bij mijn modelbouw winkel maar die hadden ze niet. Gr Mazeratie
__________________ Team Associated B44 80Km/h,Tamiya TT-01 35Km/h,Kyosho Nitro racer 65Km/h |
| | |
| | #149 (permalink) |
|
0.05" moet je hebben voor die schroefjes. Hudy heeft deze, ik zelf gebruik het inch gereedschap van Robitronic uit de Sniper Tool serie. Scheelt een stuk met de sleutels van Hudy en zijn erg goed. Deze sleutels worden via RC Connect geleverd en nagenoeg elke NL zaak kan deze leveren. Je kan hem natuurlijk ook van Team Associated zelf bestellen.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |