![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
misschien een heel kleine opmerking. Zou je de motor nog anders kunnen monteren zodat de aansluitingen ervan weg gedraaid zitten van de zijkant? Misschien is het zo bij een aanrijding van opzij niet genoeg beschermd...Verder een erg mooie wagen!
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
| Citaat:
Op deze manier past het echt maar net. Wat ik wel kan proberen is om de draden wat in te korten als ik tijd heb.
__________________ | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 mei 2008 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ You have to brake to go fast. Laatst gewijzigd door Tomboo; 13 februari 2010 om 18:38 | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Nou ik heb de eerste 3 ofzo met pijne vingers aan zitten draaien, daarna vond ik een klein mini-bankschroefje waar ik de ballcup in heb geklemd (niet te hard uiteraard), en vervolgens met een klein tooltje dat ik nog in de koffer had zitten het stangetje aangedraaid. Maargoed, die zere vingers waren er wel
__________________ |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
ziet er goed uit hoor, maar even een tip. als je het klittenband rondom doet heb je veel minder vuil in de auto. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
nee hoor ik heb mijn DB-01 ook rondom met kliteband zitten en heb niet eens meer de bodyklipjes nodig om hem vast te zetten. hij blijf zo ook goed opzijn plek gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Ja hoor ik heb er mee gereden, hij bevalt me prima! De 5.5t gaat opzich ook prima, al heb ik er wel over na gedacht om een wat lichtere motor te bestellen. Ik heb me ook even laten filmen toen ik er voor de eerste keer mee ging rijden. Let niet op het camerawerk (was niet al te best). Ik ben geen pro rijder ofzo, dus verwacht ook geen geniale stuurmanskunsten. Dit was icm een 6 cell 3700mah corally nimh pack en een 18t pinion. Verder geheel standaard setup.
__________________ | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
Even over het solderen van je motor. Ik zou de draden door het oogje soldeen zodat de draden over de motor gaan. De draden zitten dan ook iets sterker gesoldeerd en ze steken ook niet meer uit. ik heb dat bij mijnslash ook gedaan. Op de foto kun je het zien
__________________ flickr |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
Ziet er super uit. heb die XXX-4 ook net klaar, en moet nog getest worden. heb er een 4.5T Novak setje in gehangen, maar als ik dit filmpje zo zie zou dat nog wel een overkill kunnen zijn! (rijdt zelf ook op 2s Lipo stickpacks, en geen NiMh. )
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |