![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2004 Locatie: Den Helder
|
die xxx-4 lijkt me ook erg gaaf, alleen vind het jammer dat die buggy's alleen over een redelijk vlakke baan moeten, wat het rijden toch wel wat beperkt hiero. kga vant weekend ook mn bk2 maar weer eens uit de kast trekken.
__________________ Losi XXX-BK2 | Losi 8ight-E | Traxxas Slash |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Beneden Leeuwen Leeftijd: 52
| Citaat:
Inmiddels heb ik het ook al zo gesoldeerd. Ik had het op andere websites ook zo zien zitten, echt dacht ineens: verrek, volgensmij is het bedoeld om het zo te solderen. Groetjes Erik (Lochii) vanaf de account van mijn pa
__________________ Hong-Nor Ultra LX-ONE BB / RB S7 | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Inmiddels heb ik lipo's besteld, die de nimh's gaan vervangen. De motor trekt gewoon te veel stroom voor de nimh's, ik heb de cellen nu 3 keer gemeten op 60+ graden terwijl de pack nog niet eens leeg was (tijdens het laden ging er maar ongeveer 3200mA van de 3700 bij). Ik heb nu dus 2 sets besteld van 5700mAh. Wel zal dat icm met de 5.5t wat te hard gaan dus ik zal tegen de tijd dat ik er mee ga rijden wel kijken of ik ergens een 7.5 of 8.5t vandaan kan toveren.
__________________ |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juni 2008
|
Dan kom je waarschijnlijk voor een probleem te staan. Ik neem aan dat deze lipo's de dikke lipo's zijn. Als je deze tussen die 2 staafjes legt waarmee je ze vast zet merk je dat deze staafjes te kort zijn geworden. om dit te verhelpen moet wel aan de onderkant een paar ringetjes worden gelegt maar je hebt dan ook een langere inbusschroef nodig want de schroef die je nu hebt die is te kort om het staafje+ de ringetjes vast te krijgen. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
|
Heb je die lipo´s al binnen? Passen ze? Hoe rijd de auto nu???
__________________ RC for sale!!! |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Hoi Diver, Nee helaas de accu's zijn wel verzonden maar ik heb ze nog niet mogen ontvangen. De lipo tray is inmiddels wel binnen en gemonteerd. Nog even afwachten
__________________ |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
sorry maar wat bedoel je met een lipo tray?
| | |
| | #39 (permalink) |
|
ik zie bij jouw auto een transparant randje rond de bodemplaat waar je ook litterband op hebt zitten. Is dat standaard? ik wil van iemand ook een b44 kopen maar op zijn foto zie ik dat randje niet? is het soms een under tray om d auto schoon te houden? geen probleem met warmte dan?
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Normaalgesproken zit er een plastic rekje in waar de nimh cellen mooi in vallen. Voor lipo saddle packs is er een speciaal carbon rekje waar de packs in vallen, omdat lipo's gewoon blokken zijn. Wat je ziet is inderdaad een undertray, deze zit standaard bij de kit. Ik rijd zelf op zand dus voor mij is het wel fijn. Misschien reed de persoon indoor en heeft hij deze eraf gelaten voor extra koeling?
__________________ |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Deze auto ook gekocht via het forum. Wat voor setje esc/motor zouden jullie er in stoppen? wil met de auto op het sircuit rijden bv MVB.
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven diver Ik kan je wel vertellen dat mijn Lipo's vandaag binnen gekomen zijn. Wat een geweld zit daar nu achter zeg! Snoeihard. Ik heb hem enkel in de straat nog maar even getest, maar misschien dat ik tijdelijk de throttle op de zender gewoon limit als het te hard gaat. We zien wel ![]() Let niet op de afwerking bij de connector, de krimpkous is hier helaas op en ik wou toch een tijdelijk alternatief om even te testen wat hij deed ![]() Tja wat zal ik zeggen.. Lekkere positionering van de connector gaten? Helaas heb ik het op deze manier op moeten lossen, dus het haalt wel wat stevigheid weg in de top-plate. Gelukkig is carbon zeer sterk; dus ik heb er wel vertrouwen in dat het blijft zitten. Ik zit enkel nog wel met een dilemma... De body past er niet op omdat de kabels er recht omhoog uit steken..
__________________ Laatst gewijzigd door Lochii; 19 mei 2010 om 19:36 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |