![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 22 oktober 2009 Locatie: Almere Leeftijd: 33
|
Onder het kapje is weinig ruimte voor de stekkertjes. Nu ben ik op zoek naar stekkertjes voor in de accu die op 90 graden staan. Iemand deze ergens gevonden?
__________________ Xray T2 - Xray T3'11 |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009 Locatie: Diploville, LZA Leeftijd: 23
|
Die kan je zelf solderen. Ik gebruik goudstekkers en die heb ik gewoon (normaal zet je die recht op in de connector) dwars in de connector gesoldeerd.
__________________ Numquam cedunt victores, numquam ignavi vincunt. X6 Squared | TC6.1 - Supported by http://www.teamtrinity.com/ |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 22 oktober 2009 Locatie: Almere Leeftijd: 33
|
goed man, met de juiste spullen was het solderen zo gedaan. Moet alleen alleen nog de stekker goed afwerken, de krimpkous is hiervoor niet heel handig.
__________________ Xray T2 - Xray T3'11 |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2010 Locatie: Zoetermeer
|
*sorry voor de kick* Kun je de hardcase er niet gewoon afhalen? Dat was ik eigelijk van plan...
__________________ Nanda NRT-3 met Caster MK2|| HPI Trophy 3.5 || Team Associated B44 || Hotbodies lighting 2 RR |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
NEE!!! Niet doen! Als je daarin één klein foutje maakt en je schiet op wat voor manier dan ook uit dan krijg je een leuk brandje. Lekker laten zitten dus...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
|
hardcase eraf halen is meestal heel simpel. Een beetje peuteren aan de buitenkant met een platte schroevendraaier of iets scherps en hij laat al snel los. Dan zit ie alleen nog maar vast met dubbelzijdige tape, je loopt weinig risico hoor. |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 oktober 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 19
| Citaat:
YouTube - Inside a hard case LiPo -- disassembly & repair | |
| | |
| | #98 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| | |
| | #99 (permalink) |
|
Hoppa! Hij is binnen!! Vanavond ga ik er aan beginnen denk ik, ik houd jou bouwverslag bij de hand
__________________ Nanda NRT-3 met Caster MK2|| HPI Trophy 3.5 || Team Associated B44 || Hotbodies lighting 2 RR Laatst gewijzigd door mikeon; 22 april 2011 om 13:11 Reden: Slechte spelling... |
| | |
| | #101 (permalink) |
|
Ik neem aan dat ik ook gewoon bison (r) epoxy lijm kan gebruiken? (voor de randen van het carbon)
__________________ Nanda NRT-3 met Caster MK2|| HPI Trophy 3.5 || Team Associated B44 || Hotbodies lighting 2 RR |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
Lijkt me van wel. Meestal word gewoon secondelijm (CA) gebruikt. Al zijn er een heleboel (waaronder ik) die het helemaal niet doen.
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #103 (permalink) |
|
Ow oke, en je hebt nergens last van? Ik heb ondertussen de diffs in elkaar. (mijn god wat was dat een gepruts zeg!) En de slipper is ook bijna klaar. Helaas moet ik even opzoek naar een inbus die wel past, want de kleinste inbus die ik heb is nog te groot voor de inbus in de slipper. Vanavond open ik wel even een eigen topic met bouwverslag.
| | |
| | #104 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Heel hard aanduwen? Je moet hem er gewoon indraaien. Maar de inbus is echt heel erg klein, ik heb niet zo klein. De andere inbussen (van alle moertjes enzo) heb ik wel.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |